KSN viskamp 2005 in belgie (snoekbaars)

Plaats reactie
jeff severeyns
Berichten: 122
Lid geworden op: 18-07-2004 21:31
Locatie: kasterlee (belgie)

21-02-2005 20:56

zoals roy vorig jaar over het kamp in belgie een topic plaatste zal ik dit nu maar op mij nemen voor dit jaar..:D(als dit mag altans) hopelijk kunnen we hier ook al een klein beetje van leren. ik weet zo n klein beetje hoe het op dat water in de haak zit.. dus mensen die vragen hebben.. niet twijfelen gewoon vragen. en dan ook zou ik willen vragen al diegene die er heen gaan zouden die ook hier hun emailadres willen neerzetten aub

mvg Jeff
sam dhaene
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-04-2005 15:52

07-05-2005 13:58

ik ga ook
mijn e-mail: visserkesam@hotmail.com
maar da wette al he
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

11-05-2005 09:38

Al lezend hier op KWO krijg ik steeds meer zin om in de week van 09-07-2005 t/m 16-07-2005 met een 16 tal jeugdleden van de KSN af te reizen naar België om op ‘De Snoekbaars’ een hartstikke gezellig visweek te mogen meemaken.Voor een aantal van jullie waarschijnlijk de eerste keer zonder ouders op vakantie. Als begeleiders van een stel jongen honden zullen we niet veel aan vissen toekomen dat hoeft ook niet. De opzet is net als de vorige viskampen o.a. de jeugd wat meer wegwijs te maken wat je allemaal voor hobbels mee kan maken tijdens een week karperen in het buitenland. Dat je er als eenling komt maar als vrienden (mogelijk voor het leven) weer afscheid neemt, en deze indrukken meeneemt in je verdere karper leven. Is voor mij een verrassing wie er allemaal meegaat, plaats als opwarmertje rustig een reactie hier op KWO. Mijn personalia staat als het goed is op de KSN site onder CBB leden.

Alle deelnemers aan het viskamp bij Lily Moonen een vriendelijke groet, Peter
Plaats reactie