KSN viskamp Belgie 2004

Plaats reactie
Gebruikersavatar
roy bakkenes
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: Woudenberg

23-07-2004 23:14

whahaha, daar zou het zeker aan gelegen hebben.... Wat een topweek. Kheb nog nooit zoveel lol gehad tijdens het vissen, vooral met onze JP'tje, wat een gozer. Of de nachtbrakers, of niet Bart, Barry en Jeroen!!!!! Maar voor de rest heb ik het super naar me zin gehad. Alleen de begeleiding was wat minder :wink:
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

23-07-2004 23:21

Leuk dat jullie je goed hebben vermaakt Roy!

En zo zie je, dat je met best wat volk, een prachtige visweek kan hebben. Ook al is het soms naar mijn mening beetje te druk. het blijft leuk, en je blijft leren.

Ik ga zelf mee naar Zwolle. Heb daar ook ontzettend veel zin in en hoop dat er door een ieder mooie vis gevangen zal worden. En dat er net als in Belgie veel lol en plezier gemaakt zal worden.

Maar zal wel goed komen.

Aan de begeleiding (die tevens zelf ook mee zal vissen, uiteraard :) maar zal geen nadruk bij ons op liggen, althans niet bij mij.. wat het vangen betreft) zal het niet liggen: Stefan, Luuk, Sjoerd en ik zullen er aanwezig zijn. Daarnaast....
Zullen Aart afgelost door Jeroen Neef en daarnaast Rob Maneschijn er aanwezig zijn om iedereen een beetje te helpen en een leuke week ervan te maken.

Dus....

Op naar het volgende KSN kamp!

Frank
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

30-07-2004 18:08

[quote="roy bakkenes"]whahaha, daar zou het zeker aan gelegen hebben.... Wat een topweek. Kheb nog nooit zoveel lol gehad tijdens het vissen, vooral met onze JP'tje, wat een gozer. Of de nachtbrakers, of niet Bart, Barry en Jeroen!!!!! Maar voor de rest heb ik het super naar me zin gehad. Alleen de begeleiding was wat minder :wink:[/quote]

Zonder afbreuk aan die anderen te doen, vergeet je mij niet bij je nachtbrakers? :roll:
Ik ben die hele nacht wakker geweest, om een uur of 6 gooide ik mijn hengels weer in, en guess what? Lig ik net oververmoeid in me slaapzak, piep piep piep, een brasem op anderhalve 20mm boilie :evil: Ik ben niet vaak zo pissig geweest omdat ik een brasem ving.
Ik blijf trouwens erbij dat JP voor de acties van de week heeft gezorgt, soms met een beetje hulp van anderen :lol:
Laatst gewijzigd door Daaf Wolters op 30-07-2004 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
roy bakkenes
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: Woudenberg

30-07-2004 18:15

Ja, ik snap soms niet hoe JP die dingen voor elkaar kreeg. Hij had t wel goed voor elkaar, hij waste zich soms ff in t water he. En toen ving hij eindelijk een karper en toen kon hij geen afscheid van m nemen, dus ging JP ff mee met de karper. Hahaha. :D wat heb ik daar gelachen joh. Ja de leukste momenten werden toch wel verzorgd door JP.
JP bedankt jongen..... :D
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

31-07-2004 15:22

Heren jeugdige karpervissers,

De begeleiding van het karperviskamp van volgende week in Zwolle duldt absoluut geen enkele vorm van, nachtbrakerij, sabotage, laten piepen van optonics, uit de rem-slaap houden of elke andere vorm van het belemmeren van een ongestoorde week vissen!
Ik ben nog niet zo lang terug van vakantie en daarom kan ik elk uurtje slaap goed gebruiken! :P

Werden vorig jaar aan het Noord-Willemskanaal dit soort akkefietjes nog handmatig afgehandeld ;), dit jaar hebben wij als begeleiding echter de beschikking over stroomstokken, gummiknuppels en meer van dit soort materiaal.

Dus, jongelui, Weescht gewaarschuwd!!!


vr gr Sjoerd














Ps. ff zonder gekheid, we gaan er een toffe week van maken, maar het moet wel redelijk blijven he jongens!? :)
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

31-07-2004 20:25

Beste mijnheer Sjoerd.

In een keer de jeugd jaren achter je gelaten, welkom bij de oude lullen club.
De laatste keer dat ik je sprak had je de baard nog niet in de keel, en een scheerapparaat daar was je ook nog niet aan toe. Kan verkeren.
Veel sterkte gewenst de komende jaren heb met je te doen.

Een vriendelijke groet,

Peter

PS, moet er zelf ook al weer een jaar bij schrijven.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

01-08-2004 23:20

Beste Mijnheer Otte,

Wellicht heb je mijn P.s. niet gelezen, die ik bewust helemaal onderaan mijn posting had geplaatst om menigeen met een kluitje het riet in te sturen?

Je dacht toch niet serieus dat ik als een authist aan de waterkant ga zitten en absoluut geen contact wil hebben met de andere deelnemers?
Mensen die mij iets beter kennen weten dat ik altijd in ben voor een lolletje, juist aan de waterkant, maar nogmaals, zie het P.s.

Mocht u nog steeds twijffels hebben over mijn bedoelingen, schiet me dan maar een keer aan op de landelijke ofzo...

vr gr Sjoerd
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

01-08-2004 23:34

Peter, precies wat Sjoerd zegt.

Bijdeze nodig ik jou uit om bij Bivvy Groot, Slechten, Schenkelaars en van Amerongen volgende week in Zwolle een bakkie te doen!
Om het er dan eens in real life over te hebben.

Bijdeze ben jij uitgenodigd!

Wacht graag je reactie af.

gr. Frank
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

02-08-2004 15:19

Sjoerd,
Pas maar op, de jeugd heeft net als vorig jaar de beschikking over lichtmasten op hun hoofden. Bovendien is het levensgevaarlijke duo RdR en DW weer bij elkaar :P
Als jij een paar kilo home mades van een of andere local regelt nemen wij wel een katapult mee :lol:

Zonder dat iniemienie er niet bij is, anders kon hij nog eens van schrik bijna het water inspringen op het moment dat rob PIIIIIIEEEEEEEEEEEEEPPPP roept. 8)
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

02-08-2004 16:13

Hoi Mannen,

Oei, oei dat kwam even hard aan dacht ik al een bestuurslid voor de oude lullen club te hebben vergis ik mij schromelijk.
Graag zou ik een bakkie komen doen helaas zit ik dit weekeind in Noord-Holland.
Van het voorjaar in Leerdam krijgen jullie als Jeugdbestuur een blad bier om eens bij te praten. Vind wel dat jullie dat verdient hebben.

Zo weer goed Sjoerd.

Peter
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

02-08-2004 21:57

Is goed Peter, een biertje op de landelijke gaat er altijd in :)


Daaf,

Ik neem mijn eigen homemades wel mee, die hebben mij vorig jaar ook geen windeieren gelegd ;) Maarja, t blijft afwachten he.

Heren, tot zaterdag!

vr gr Sjoerd
Gebruikersavatar
Sjoerd Brink
Berichten: 9
Lid geworden op: 21-01-2004 19:20
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

03-08-2004 15:57

hee frank het lag zeker aan jou oude piepers die ik nu heb maar ik heb echt een hele goeie week gehad en ik heb hele toffe vissen gevangen en het was gewoon een top water mzzl
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-08-2004 21:08

kein reaction

tschussss :oops:

Bart
patrick wageveld
Berichten: 26
Lid geworden op: 04-12-2005 17:32
Locatie: rockanje
Contacteer:

15-12-2005 12:05

eey jongens kennen julie mij efen wat info vertellen.
spreek je op msn patvis_03@hotmail.com
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

15-12-2005 12:09

Patrick, wat wil je weten

Peter
patrick wageveld
Berichten: 26
Lid geworden op: 04-12-2005 17:32
Locatie: rockanje
Contacteer:

15-12-2005 14:56

zo veel mogelijk wat zijn de top vissen enzo.
ik hoorde dat er werd gezegt dat je niet met zoete bolies moet gaan zitten weet jij daar wat van enzo heb je wat fotos ofzo zo veel mogelijk een kerel avast bedank
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

15-12-2005 16:42

Hoi Patrick,

Al op http://www.karperstudiegroep.nl/ gekeken er staan twee verslagen op van viskampen die daar gehouden zijn. We vingen zowel op vismeel boilies als zoet, de zwaarste die gevangen was woog in de 30 pond. Ga er wel vanuit dat de meeste vissen die je er kunt vangen tussen de 15 en 25 pond wegen. Voorons als begeleiders is het belangrijkste dat het een leerzame week voor een ieder is, waarbij we als groep bezig zijn. We vissen er in groepjes van twee waarbij geloot wordt voor de visplaatsen. Als het even mee zit maken we ook weer zelf verse boilies en onderlijnen, waar afgelopen jaar heel wat karpers me gevangen zijn. Foto’s zal ik naar je toe mailen.

Groetjes,
Peter
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

15-12-2005 22:15

Patrick,

wat de topvissen zijn kun je teruglezen in de boeken die in de kantine liggen op De Snoekbaars. Als je mijn mening wil maakt het niet zoveel uit met wat voor boillie je vist. Ikzelf heb er in 2004 met een kruidenbol gevist, en samen met mijn maatje die naast mij zat, hadden wij geloof ik 15 vissen. Daarvan was de zwaarste 29 pond (uitschieter) en de lichtste 3 pond ofzo. Het gemiddelde gewicht bij ons lag rond de 16/18 pond, maar alle vissen vechten daar heel hard (naar mijn mening).

Misschien nog wel 1 tip, hoe minder wij voerden, hoe meer karper we vingen. Ze zitten er toch al, en komen vast en zeker wel een keer langs.

Groeten,
Stefan
patrick wageveld
Berichten: 26
Lid geworden op: 04-12-2005 17:32
Locatie: rockanje
Contacteer:

16-12-2005 09:04

oke hebbe julie geen foto"s ofzo van het water en van de vissen.
dat zou wel heel mooi zijn

patrick wageveld :lol:
Plaats reactie