ohh die met net wat schubjes teveel die hoef ik al helemaal niet, niet best voor me rug...
raar genoeg heb ik er al helemaal geen target, ik haat targets, ik verafschuw ze... silvie kotste me ook al 2 jaar van me leven en ik heb r nog niet één keer mogen vasthouden.....
Gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet
Denk dat wehet Kempisch even voor gezien houden. Er zwemt op ons een water dichter bij huis ook een grote vis.
We zitten zwaar klote, en moeten eerst vijf (zelfgemaakt) treden naar beneneden. Is gewoon niet relaxed zitten en er rijden snachts ooit als een dolle langst uw tent.
'S nachts heb je er gewoon geen zin om uit te gaan, omdat je eerst de weg moet verkennen, dan voorzichtig, maar toch snel naar beneden moet lopen en dan nog moet aanslaan. Je moet oppassen dat je je benen niet breekt.
We kunnen wel ergens anders gaan zitten, maar zijn bang dat het dan druk wordt en als je dan gaat voeren, dat er iemand anders zit, daar hebben we geen zin in. Om veel geld en tijd erin te steken. We moeten er naartoe rijden en voeren.
ja jongens, voor niks gaat de zon op... je krijgt ze niet zomaar ff op je mat geslingerd... het kost altijd weer veel tijd en geld om succes te boeken. veel plezier op het volgende water...