De Goorhoeve

mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

08-09-2006 13:53

Zo is het Brecht dus kan geen twijfel zijn...Ik ga nu weekje vissen slu mannen.............Vlekkie
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

07-10-2006 11:08

En toen waren ze stil.... :o

Juist Vlekkie, iemand durft er tenminste nog te zeggen hoe het is!!

Dat het hopelijk de laatste keer is geweest dat ze met al die vissen gaan lopen slepen :x !!!

Groeten S.v.G.
Gerben Akkerboer
Berichten: 221
Lid geworden op: 13-04-2005 13:47

08-10-2006 11:29

Tuurlijk ben ik nu stil, ik weet en heb er verder ook niks over te vertellen.
Jullie schijnen de juiste info (direct of viavia) verkregen te hebben dus het zal wel zo zijn.

Als het ook echt zo is, ben ik het er natuurlijk ook mee eens dat dat echt niet kan wat er gebeurd is....

Maar als jullie zulke grote woorden hebben en er zeker van zijn dat er iets niet klopt, doe er dan ook wat aan. En niet achteraf nog even tussen neus en lippen door zeggen dat er "íéts" niet klopt. Wees dan duidelijk!

Begrijp wel dat deze reactie van mij helemaal niet aanvallend bedoeld is!
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

08-10-2006 19:01

Gerben je hoeft jezelf ook niet te verdedigen als je er niets mee te maken hebt, en of er helemaal niets vanaf wist.

De mensen die er wel meer van weten zullen vanzelf de verkeerde mensen tegenkomen....

Het is gewoon zonde dat zulke dungen gebeuren.

Groeten Sjors.
Harrie Boer
Berichten: 1
Lid geworden op: 19-01-2006 06:36
Locatie: Ten Boer

27-10-2006 16:54

.Hoi ik ben geweest van 23 t/m 27 Oktober en de blokhut.

We hebben met 4 henges niet 1 run gehad , ik heb alles geprobeerd maar het mocht niet zo wezen.

Heb overdag en de kleinere putjes gezeten en alleen maar brasem gevangen.

Verder vond ik de wc's maar erg vies en lekker douchen is er ook niet bij.

Tja in eerlijk gezegd vond ik het ook niet veel meer met karpervissen te maken had al die caravans langs het water.
Ik had de blokhut genomen om eens lekker met mijn gezin te gaan vissen en dat is dus ook best gelukt want je kan je daar wel lekker uitleven.

Ik weet niet of ik daar ooit nog weer eens heen ga maar mocht het zo zijn ga ik weer lekker in de bivvy en dan meer achterin zitten op het eilandje of zo. ( het beste is door de weeks want anders is het te druk daar )

Ik wens iedereen veel sterkte daar want makkelijk is het zekers niet.

harrie
Gerben Akkerboer
Berichten: 221
Lid geworden op: 13-04-2005 13:47

02-11-2006 12:47

Ben je toevallig nog een hengel-standaard tegengekomen op de bodem vlak onder het vlonder ? :P :oops:

Toiletten vond ik idd ook niet erg hygienisch. Ook vond ik de luide muziek die soms op de gekste momenten van de dag in het café werd gedraaid een beetje ongepast. Vooral omdat je op een "natuur camping" staat.

Wat vond je trouwens van het meest linker matras :lol: Ik vond het ergggg stoffig, maar het was meer een springkussen :o
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

06-11-2006 13:10

valt dit water niet onder de betaalwateren??
daar staat toch wat over in de regelementen?
mike kerkvliet
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-09-2006 18:50
Locatie: leiden

11-01-2007 21:23

ok zie dat er al een tijdje over gediscuseerd word nou ff iedereen die daar geweest is is het de moeite om daar te gaan vissen voor een week beter in de blokhut of is het tentje toch de beste keuze hoop dat er nog gereageerd word want het is hier erg rustig


alvast bedankt
ach ken jou het schelen
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

12-01-2007 07:57

Gewoon NIET gaan... :x

Er zijn echt zo veel mooiere betaalwateren, waar de vissen wel op een eerlijkere manier opgezet zijn........
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

12-01-2007 08:33

Heren,

Deze topic had eigenlijk al veel eerder op slot gemoeten. Echter, ik wist
niet zeker of het een BTW betrof. Nu weet ik dat wel zeker, want hij staat
op de KSN site bij de Belgische btw (enquete).

1e. Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren of waar reclame gemaakt wordt voor betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organisatie waar u geboekt heeft.

groetjes Benny