http://babelfish.altavista.com/
Vooral niet op in gaan nee, het topic wordt zo al genoeg vervuild.
Om maar even wel op het onderwerp te reageren.....wat een Bak van een vis!!! Pieter gefeliciteerd!
Deze felicitaties zijn alleen op zijn plaats als de vis daadwerkelijk op een 'normale' manier is gevangen. Maar ik geloof nog in het goede van de mens 

Ik ben overigens wel een beetje kritisch op de 'verboden' stek, ik heb pas een dialezing van Achiel Stevens gezien en hij haalde flink uit naar degene die op de 'verboden' plek zaten te vissen.
Reden hiervoor;
- 'Vissen' met een fietsband om een paal met hieraan een stuk amnesia+onderlijnmontage, de vis zich moe laten zwemmen om vervolgens een paar honder meter verderop foto's te maken voor een mooie rietkraag
- Wat eerder is aangehaald...drie 25kg+ vissen in bewaarzakken aan de palen, vrachtschip meert aan..... alle drie de vissen geplet 
- Wanneer je wordt gepakt, je andere vissers in een zwart daglicht zet. Waardoor er straks in de toekomst nog maar op 5 km van de stek gevist mag worden.(voorbeeld)
En dit alles om maar aan een sponsor te komen.
Achiel liet ook nog enkele dia's zien die met een telelens vanuit een deltavlieger waren gemaakt. Me ogen vielen bijna uit mijn kop toen ik zag wat voor vissen er bij de brug lagen, echt niet normaal.
 Ik ken de situatie daar niet goed dus ik kan er ook niet echt over oordelen, maar ik denk dat ik(als ik in de buurt woonde) de verleiding ook niet kan weerstaan om er te gaan vissen. Als dit tenminste op een verantwoorde manier kan.
Greetz