Sorry hoor, maar het begind een klein beetje kinderachtig te worden hier in deze topic.
Diegene die geen waarde aan deze vangst hechten ivm de vangstplaats mogen dat wel degelijk doen.
Heb geen van alle ook maar horen zeggen dat ze hem deze vis niet gunde, het ging hun om de waarde in HUN ogen.
Vervolgens valt het hele board over hun heen omdat ze die mening hebben.
Diegene die nu vol verontwaardiging roepen dat dit niet kan zijn wel tegen een dikke vis op een betaalwater ( moet toegeven dat ik daar ook toe behoor ).
Ook dit is hun goed recht.
Maar leg me nu eens uit waarom de anti betaalwater mensen wel recht hebben op hun mening en diegene die tegen de vangst plek van die mega schup ( is toch heel wat anders dan iemand een vis niet gunnen ) dit recht niet hebben.
Ergens word er het een en ander uit zijn verband getrokken.
Heb de topic nog eens over gelezen en kan me niet aan de indruk ontrekken dat er hier en daar niet goed gelezen word.
Heb dit al eens eerder gezegd maar ook toen luisterde niemand
Gooi deze topic op slot en open een nieuwe waar het heen en weer gegooi van verwijten achter blijft.
Het is en blijft namelijk een uitzonderlijke zware vis die het niet verdiend ( ook de vanger niet die trouwens tot nu toe helemaal nog geen record geclaimt heeft bij mijn weten ) om in zo'n topic te verschijnen.