sunparks mol

Plaats reactie
bello haverkamp
Berichten: 12
Lid geworden op: 21-09-2004 16:35
Locatie: mariarade

27-11-2005 18:55

hallo,wie kan mij vertellen of je in mol op sunparks op karper kunt vissen??
ik heb contact gehad via de mail en werd toen verteld dat je er kon vissen maar over karper geen woord!!
en zo ja ....eventuele vangsten???
bvd
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

23-12-2005 17:16

ik ben er een paar jaar geleden geweest het is een enorme plas met veel mossels en steigertjes tegen de boskant aan.
Hier zitten vaak witvissers. Of er karper zit weet ik niet maar als ik jouw was zou ik wel je visspullen meenemen

succes

mvg jaimy dijkhuizen
Joeri van der Schrier
Berichten: 40
Lid geworden op: 11-03-2004 17:19
Contacteer:

23-12-2005 23:38

Ik ben er 2 keer in de winter(rond deze tijd) geweest met vrienden. heb er toen niet gevist en ook geen andere vissers gezien.
Het is het grootste binnenmeer van Belgie. Het lijkt me wel dat er karper zit, maar hoe groot enz.??????????????

Maar, ik zou idd je spullen meenemen.

hier nog even een linkje:
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... hlight=mol

staat wel wat bij, laatste reacties vooral.
Groeten uit Sassem
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

27-12-2005 15:43

En ik ben er ook geweest en heb gesproken met wat witvissers e.d.

Deze vertelde mij dat het water op veel plaatsen erg diep is!!, heel helder e.d. De karper zou er slecht vertoeven en een enkelen moest er nog wel zwemmen. Heb dit ook in een topic op een belgische site gelezen om dit verhaal te verifiëren.

Maar hang me hier niet aan op?? Er ligt op steenworp wel een interessant kanaaltje hihji :lol: en hier was het ook wel wat drukker..
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Plaats reactie