Geparkeerde auto's op jaagpad aan het kempischkanaal.

Gebruikersavatar
Paul van de Wiel
Berichten: 692
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: Tilburg

27-10-2005 16:36

Ik begin met me maat 1 jan maar klopt wel dat veel mensen hun auto naast hun neerzetten zoal eblgen als nedrelanders, opzig niks verkeerds aan als je maar rustig rijdt over het jaagpad en dan bedoel ik van voor tot achter
gerwin berlo
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-12-2003 01:00
Locatie: den bosch

15-11-2005 18:47

nu moet ik hier ook wel even vermelden , dat op stuk 8-9 weinig gecontrollerd word .. dit word zelfs bevestigd , als ik er om vraag tijdens controle op 7-8. de politie agent vertelde mij, dat diegene die 8-9 controleerd, nooit op het jaagpad komt. als deze mensen dat al zeggen , waar gaan we dan naartoe??
:cry:
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

18-11-2005 11:39

Dus pas als er gecontroleerd wordt gaan we op onze manieren passen?
Lekker volwassen. :-?

Een hoop mensen weten kennelijk niet dat er aan het KK bepaalde stukken jaagpad zijn die gewoon openbare weg zijn.

Er staan hier huizen aan de weg dus is het gewoon openbare weg, voor sommigen meteen een vrijbrief om te planken. :(

Een groot gedeelte van het jaagpad is echter fietspad, hier vrolijk met je auto overheen scheuren is vragen om narigheid.

Bijv. de noordkant vanaf sas 4 tot aan sas 6 en het gehele stuk noordkant langs stuk 9-10 vanaf de brug bij St. Jozef Olen tot aan sas 10 zijn allemaal fietspad.

Wat afval achterlaten aangaat hebben nederlanders inderdaad geen beste naam, en niet geheel onterecht maar ik kan je zeggen dat de belgen wat dat betreft geen haar beter zijn.

Gister weer een hele zak afval opgeruimd, er zaten een hoop lege Jupiler blikken, statiegeldloze colaflessen en afval met prijsjes van de Cash&fresh tussen. (niet alleen hoor, ook zat nederlandse rommel)

Ik wordt er goed pissed off van dat ik eerst puin van een ander moet ruimen eer ik kan gaan vissen! :evil:
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

22-11-2005 12:03

Klasse Eus, denk dat velen hier een voorbeeld aan kunnen nemen, echter rotte appels zullen er altijd tussen blijven zitten. En idd hoe kun je nu lekker aan de waterkant zitten genieten als er om je heen een stortplaats is gecreëerd? Vuilniszak(ken) meenemen is een kleine moeite.
Gebruikersavatar
alfred gruppen
Berichten: 43
Lid geworden op: 29-11-2006 00:30
Locatie: Hoogeveen

29-11-2006 22:44

hallo daar

Merk wat frustratie bij de mannen, volgende stap een beest snelle internet verbinding aan de kk, kun je lekker rustig achter je hengels een bericht in kloppen.

Waar het gewoon om gaat, als er rommel achter blijft en er wordt gevist als of je het water alleen bezit.......... gewoon kut.

Rommel opruimen en je aanpassen naar de plaats zijn gewone normale nederlandse regels.

Kom zelf uit Hoogeveen ken de vissers niet.
Baat het niet, geeft het Hoop!
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

29-11-2006 23:09

sjakie lips schreef:HOI JACK
FF NOG OVER DE WITVISSERS MET AUTO
VOOR INVALIDE MENSEN BESTAAT DE MOGELIJKHEID EEN VRIJWARING TE VERKRIJGEN OM MET DE AUTO HET JAAGPAD TE BERIJDEN
DIT DUS MET EEN VERGUNNING VAN EEN DEEL VAN HET KANAAL


soms heb ik het idee dat er invalide witviswedstrijden gegeven worden dan op sommige stukken..

maja.. een stukje sjouwen met de spulletjes is alleen maar goed voor de conditie..
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

30-11-2006 21:26

Nou plaats ook even wat, ik heb al een schoonmaak dag geplant wilde het in 2006 doen maar dat krijg ik niet meer voor elkaar. En heb er het V.B.K al bij betrokken mailde daar al over, en de bewaking van de koperfabriek heb ik ook er over verteld daar moet ik ook nog heen staat ook op de agenda. Die hebben ook een deel van het stuk in bezit en moet daar nog heen komen. En naar Herentals de afdeling stadsreiniging, die betrek ik er ook bij. En de regio tv zal er denk ik ook bij aanwezig zijn. Maar hou het hier even bij alles komt in het voorjaar van 2007 in de planning. Maar ze waren nu al zeer positief kan ik zeggen , en heb al veel jonge en oudere karpervissers die aanwezig zullen zijn hierbij. En dit als Hollander.........Of moet ik zeggen Nederbelg :D ....Vlekkie
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

30-11-2006 23:24

helliemond is idd nogal een uithoek... :P