janssensport kessel

Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

14-11-2004 10:03

Ja die 112€ voor die molens weet ik,maar da was met die sales dagen,alles is nu terug beetje omhoog gegaan. Bv fox warrior stonden met de sales dagen 57€ :o Maar nu terug iets in de 70€ dacht ik. Dus echt wel de moeite om met zo'n dagen naar JS te rijden. Ik ga er zowieso heen,maar ja,is wel maar 5min van mijn deur :P Ik kom er wekelijks meerdere keren. Kan volgende keer wel eens voor je vragen hoeveel die cyfish moet kosten.

grtz Jase
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-11-2004 14:22

OK,

goed plan. Heeft geen haast hoor, maar is altijd leuk om te horen. Ik kan het best wel zonder stellen tot 't voorjaar, maar moet toch echt voor volgend seizoen een nieuwe tent.

Als je naast de deur woont is wel makkelijk met de sale dagen !, ze zetten dan zeker geen dingen apart voor je ? :-?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

14-11-2004 18:12

Meestal staat alles al klaar wat ik moet hebben ja :lol:
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

14-11-2004 19:42

Ik voel de volgende vraag al aankomen Marco :D

SS
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-11-2004 19:44

Hahaha SS,

is al gesteld...........

Seer sgerp :wink:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Jelle Dries
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Zoersel
Contacteer:

19-11-2004 17:55

kvind de janssens ook ne goeie winkel. met goede service, heb er nog geen problemen gehad, ben heel tevreden. ff een voorbeeldje.
vorigig jaar wou ik hangers kopen, ik belde rond naar verschillende winkels en in jannsens waren zo het goedkoops, scheelde meer dan 5 euro... op zich niet zo veel, maar toch het scheelt!!
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

01-01-2005 22:56

Was vroeger regelmatige klant van ws en Js, maar omdat ik ben verhuist naar de andere kant van België is dit niet meer.

Vroeger was JS vele beter,maar sinds ze met carp focus zijn begonnen ist vele minder vind ik.
Bv delkim verdelen ze niet meer,tof als je er een set hebt gekocht,als er iets aan scheelt waar moet je naar toe? naar ws? die gaan lachen als je met materiaal van een andere winkel komt.

In 2004,- een mega grote reclamefolder in de brievenbus, al promotie's.
Dave Torpe Flavours aan Spotprijzen.
Ik en een collega, speciaal een dag verlof genomen de vrijdag (eerste dag promotie's)
Vroeg vertrokken om er zekers tegen 8.30 te zijn zodat we als eerste aan de deur konden staan, tripje van bijna 200km, in de file etc,maar op tijd en als eerste.
deur open, als eerste aan de karper afdeling, ik aan die vrouw achter den toog 10 flesjes DT green beast
antwoord: die zijn uitverkocht????????????????

En wat doet ne mens dan als ze van zo ver komen>>>> idd iets anders kopen he,ook al stat het niet in promotie,ik kan je vertellen dat ik die terugweg van 200km heel de tijd heb gevloekt en gejammerd,en sinds die dag, sorry JS, je mag nog duizend folders opsturen,mij "vang" je niet meer.Iets in promotie zetten en dan blijkbaar niet hebben,dacht zelfs dat dit is verboden.

Kan wel zeggen,algemeen zijn de DT producten goedkoper dan bij ws.

Van ws heb ik niet echt klagen,enkel ook jammerlijk dat er soms veel niet meer in stock is,woon je nabij is dit geen probleem maar als je van ver moet komen is dit wel een dumper,zekers als je eerst telefonisch contact hebt gehad en krijgt te horen dat het er nog is.
Van hun Na- service kan ik niet meespreken,aangezien ik er nooit groot materiaal heb gekocht (hengels,molens,tent etc)
Hun mixen en voeders zijn algemeen goed te noemen,
maar nu heb ik beter en het is dichter bij huis.
grtz peeke
Greets Gino
wibo bellemans
Berichten: 57
Lid geworden op: 03-01-2005 22:42
Locatie: Olen - België

03-01-2005 23:10

js is het beste. nog niks slecht van gehoord. Prijzen vallen zeer goed mee en van hieruit hoogstens 20 min rijden. ZEER klantvriendelijk en hebben een goede kennis, ze weten wat ze verkopen en hoe het werkt. (tegenover winkel waar ik vroeger ging. ze wisten niet eens wat de 2.5 lbs op de stok wou zeggen :roll: :-? )
jan huygens
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-02-2004 18:20
Locatie: limburg

04-01-2005 11:55

Janssen sport, zowel goede als minder goede ervaringen mee, maar die minder goede ervaringen werden opgelost door hun service.Zijn er problemen zoeken ze een oplossing.Hebben niet altijd alles in stock, maar dan vind ik andere shops nog veel erger.Heb al m'n groot materiaal bij Janssen gekocht omdat ze ten eerste klantvriendelijk zijn.En omdat ze mij steeds goede informatie hebben gegeven.Hun mindere kant is , dat sommige spullen van carp focus niet zo goed zijn.Persoonlijk rij ik liever naar Janssen 1u rijden als naar de ws 15min rijden.Dit heeft puur met de klantvriendelijkheid te maken.Gelukkig is dit al een beetje gebeterd bij de ws, heeft te maken wie achter de toog staat.Conclusie janssen en ws zijn aan mekaar gewaagd, hebben hun beide hun + en - punten.
wibo bellemans
Berichten: 57
Lid geworden op: 03-01-2005 22:42
Locatie: Olen - België

05-01-2005 12:36

al mijn tassen, foudralen en stoelen zijn van carp focus en ik heb daar nog geen probleem mee gehad. Prima materiaal. wat zijn bij jullie dan de problemen???
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

14-12-2005 09:51

Hoi!

Dit is al een redelijk oud topic, maar voor mij nogal relevant. Ik wil al een hele tijd de Chub Cyfish II kopen, en merk nu dat Janssensport daar de goedkoopste mee is/(was?). Iemand recentelijk nog naar die winkel geweest, hoe het er daar nu voor staat? Die site van hun word ik niet echt vrolijker van namelijk :). Weet iemand of hij daar nog is, en zo ja voor welke prijs?

Bellen doe ik liever niet, als ik de ervaringen in dit topic zo lees. Verschillende mensen hebben al voor niets aan de deur gestaan, en aangezien het voor mij ook een flink stuk toeren is, ga ik daar liever ook niet voor niks heen.

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-12-2005 10:11

Martijn,
ik heb inmiddels ook de Chub, bevalt prima.

Ik heb ondanks velerlei "omwegen" geprobeerd er een te kopen in België. Heb uiteindelijk de mijne op een beurs in NL gekocht.
Hier op 't board worden er ook wel eens aangeboden, daar doe je denk ik het verstandigste aan.

Succes
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

14-12-2005 16:12

Marco,

Bedankt voor je antwoord alvast :). Janssensport is bij deze afgevallen. Ik ben meteen op het board verder gaan zoeken, enheb een mailtje naar de man achter fishing.be gestuurd. Hier werd vermeld dat hij hem verkocht voor 244 euro inclusief winterskin.. Mij ligt dat laatste nogal onwaarschijnlijk, en ik wil de winterskin er wel meteen bijhebben.

Waarom ik er nu opeens mee kom: op ebay.nl staan er een aantal te koop. Aangeboden door een Duitser (die zijn winkel via ebay runt). Voor 300 euro inclusief winterskin verkoopt hij ze. Maarja, dan moet het wel met de post komen vanuit Duitsland. Reken dus maar op 20 euro verzendkosten. Dat is al 320.. En daarbij, het is natuurlijk een Duitser ;) (geintje)... Dus eerst kijken of er in de buurt wat leukere aanbiedingen zijn, dat de tent een erg interessant apparaat is heb ik inderdaad uit verschillende meningen van gebruikers al gezien :D. Wat dat betreft zal ik zeker geen kat in de zak kopen!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-12-2005 17:57

Martijn,
ik heb zelf géén ervaringen met Fishing.be , maar wat ik tot nu toe ben tegen gekomen op internet was allemaal positief. Als hij zegt dat het voor 244 INCL winterskin is, waarom denk je dan dat hij zonder geleverd zou worden ?

Stel dat 'ie in het ergste geval zonder zou zijn, dan kan je toch zeker wel voor 'n 80 € zo'n winterskin er bij kopen ?

Zelf heb ik ook zo'n 240 in NL betaald, ZONDER winterskin. In Engeland is geloof ik sinds dit seizoen de overwrap er gratis bij.
CarpeR Diem
Eric Schouteden
Berichten: 96
Lid geworden op: 11-01-2004 11:06
Locatie: Belgie

14-12-2005 18:57

Eigenlijk gaat het bij iedere winkel hetzelfde : bepaalde artikelen zijn goedkoper en andere dan weer iets duurder. Vergelijk het met een balans. Aan ons om uit te zoeken waar wat het goedkoopste is.
Eén ding is al zeker, klein materiaal zoals haken, swivels ... van bv korda is gewoon bij JS goedkoper. Bij WS zijn dan weer de mixen en molens goedkoper, Bij de Demeulenaere is fox en delkim weer uitstekend geprijsd. Zo zie je maar, wie zoekt die spaart geld.

Groeten en veel plezier
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

14-12-2005 19:02

Marco,

Ik was een beetje onduidelijk geweest :). Ik bedoelde dat hier op het forum werd gezegd dat hij voor 244 euro mét winterskin wordt verkocht bij Fishing.be. Op de site van hun zelf zie ik er niets bij staan. Vandaar dat er nog wat onduidelijkheid was en ik die mail heb gestuurd. Hopelijk krijg ik binnen een paar dagen antwoord, dan kan iig de knoop worden doorgehakt waar ik hem ga aanschaffen. De winkel zelf van fishing.be is namelijk ook niet echt dichtbij (zuid-belgië geloof ik)!
Gebruikersavatar
Yves Kemps
Berichten: 49
Lid geworden op: 21-09-2003 02:00
Locatie: Beringen (Belgie)

14-12-2005 22:11

Johan van http://www.fishing.be of Demeulenare is een betrouwbaar man die echt de beste prijzen op de markt heeft.Voordeel is ook dat je zonder probleem alles via postorder kan bestellen.Zo spaar je een hoop geld aan vervoerskosten uit.Je moet wel eerst het geld overmaken op zijn rekening en het wordt dan een paar dagen later geleverd via koeriersdienst.

Grtz :wink:
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

30-12-2005 12:36

De frieten als we van Janssen Sport terug naar LImburg rijden (je weet wel zo'n Belgische keet!) zijn de trip meer dan waard!!!

Sommige dingen zijn volgens mij toch echt goed aan de prijs bij Janssen Sport! Alleen voer (pellets, tijgers, etc) haal ik bij de Ws in Genk.
Weet alleen nog niet waar ik de voor dit jaar op het "programma" staande nieuwe hengels ga kopen!!

Groeten Etienne
carpangling rocks society sucks
Gebruikersavatar
Tom Aerts
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2004 21:07
Locatie: Zonhoven ( België )

30-12-2005 20:51

Nu zijn het gekke dagen bij janssensport tot 8 januari . Je koop iets en je krijgt een waardebon terug met 50 % van de waarde dat je gekocht hebt . Deze actie is er omdat ze gaan verbouwen en teveel materiaal hebben steken voor te kunnen verbouwen .

Mvg Tom.