Vriendin lief wilt namelijk wel eens een weekje met mij mee naar Frankrijk. In Nederland komt ze wel eens buurten als het lekker weer is(en ik een bbq aan wil zetten). Heel soms blijft ze zelfs een nachtje slapen, dus wat ik uitspook snapt ze inmiddels wel.
Een weekje samen naar Frankrijk lijkt mij best wel eens gezellig maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat aan moet pakken. De barre omstandigheden waaronder ik normaliter zelf vertoef zijn niet echt vrouw vriendelijk en bovendien ruikt ze na een week zonder douche waarschijnlijk hetzelfde als mijn landingsnet.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een water/regio waar wat campings aan het water liggen, of in de buurt van een water. Zodat ik mijn aandacht tussen haar en de vissen wat eerlijker kan verdelen(je kent het wel, dorpjes bezoeken en uit eten) en zij gewoon dagelijks een washandje door d`r mossel kan halen.
* Max 1000 kilometer rijden(zijn haar woorden, ik ga mee als passagier

* Huis aan het water behoort tot de mogelijkheden, maar ik ben wel graag flexibel(dus verkas mogelijkheden naar andere wateren)
* `s Nachts door vissen is voor mij een absolute must! (zodat ik overdag meer tijd voor haar heb).
Heeft iemand goede tips over geschikte locaties om vissen en een vriendin te combineren?
Eventueel via PB mag natuurlijk ook.
Alvast bedankt!!!!