Departement 38 Isére

Plaats reactie
bart vloet wanroij
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-05-2016 13:34
Locatie: wanroij

25-05-2016 14:05

Beste mede-karpervissers,

Aanstaande zomer vertrek ik samen met 3 andere jongens naar een voor mij nieuw departement in Frankrijk en wel Isére, nr 38. 2 van deze jongens zullen gaan vissen, de niet-visser is een kameraad die graag mee gaat met al zijn filmmateriaal om een geweldige film te maken. Daarnaast hebben we dit jaar een nieuwe onderwatercamera gekocht van Fish-Cams.nl het downsysteem en willen deze ook gaan gebruiken in departement 38. We zijn van plan 10 dagen te gaan, hierdoor zijn we ook niet afhankelijk van 1 plas en is er geruime tijd om te verkassen waar nodig. We zijn al redelijk bekend met de wateren door google, mijn vraag hier luidt als volgt; heeft er iemand persoonlijke ervaringen in dit departement en die hij/zij met mij zou willen delen betreft; in hoeverre wij uit de voeten zouden kunnen als we met zijn 4e (3 vissers) op 1 stek gaan zitten en hoe het zit qua druktes en nachtvisgebieden. Informatie betreft hotspots of visbestand ben ik niet naar opzoek, hier komen wij vanzelf wel achter als het plan wordt uitgevoerd.

Alvast hartelijk dank, PB's zijn ook welkom.

Met vriendelijke groet,

Bart Vloet
Toon Teniers
Berichten: 102
Lid geworden op: 17-04-2008 21:31

03-06-2016 13:58

Druktes -> begin mei zeer rustig op de waters waar ik ben geweest, maar in de zomermaanden zal dit wel anders zijn vrees ik.
Nachtvissen -> je kan online terugvinden waar je kan nachtvissen, enkel zijn dit niet veel waters. Controles gebeuren vaak en men is er streng.

Mss moet je mij een PB sturen met waar je wilt vissen, dan kan ik je mss tips geven.
Plaats reactie