camping morvan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Merijn Otterman
Berichten: 113
Lid geworden op: 14-04-2013 14:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

31-05-2015 22:30

ja ik weet het... weer eenzelfde soort vraag,
maar ik kom er echt niet uit, omdat ik alleen maar oude informatie kan vinden.
we gaan met het gezin (ik ben een kind van dat gezin, 15 jaar oud), op vakantie naar zuid frankrijk, maar we maken een lange tussenstop van een dag of 6 ergens in de morvan of in de buurt daarvan, ik heb al een paar wateren gevonden, maar ik kan niet zoveel informatie over vinden. ik heb lac de vouglans gevonden, lijkt me heel mooi om te vissen en zit volgens mij ook een leuk bestand op. alleen heb ik geen boot met dieptemeter en dit is op 1500 hectare wel redelijk essentieel lijkt mij.
ik zat ook te kijken naar settons, panna, st. agnan, crescent. maar ik kan hier enkel oude informatie over vinden.
wat zijn mijn eisen: ik hoef me niet helemaal scheel te vangen maar wil ook geen 3 dagen zitten voor een enkel visje. ik hoef niet minimaal 5 40ponders te vangen ofzo, maar een goede kans op een 30er zou wel heel fijn zijn.
nachten is geen voorwaarde, maar zou wel fijn zijn, tevens moeten de bevisbare delen in de buurt lichen van een camping (loopafstand +-500m, liever minder ver)
heeft iemand nog tips of afgelopen jaren gevist op een van deze wateren?
groetjess
edit: ik beschik wel over een iets sterkere versie van een sgb, alleen geen motor/accu/dieptemeter
Plaats reactie