Uitwijk mogelijkheden gezocht voor de Moezel nabij Maron

Plaats reactie
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

18-09-2013 19:31

Ik ben afgelopen voorjaar naar de Moezel nabij Maron geweest maar ivm de (te harde)stromig was het vissen de eerste 2 dagen nagenoeg onmogelijk.
Maandag as ga ik weer die kant op maar gezien de hoeveelheid regen die er gevallen is zou de situatie weer vergelijkbaar kunnen zijn met afgelopen voorjaar of miss zelfs nog slechter,daarom ben ik op zoek naar uitwijk mogelijkheden in de buurt en bedoel dan ook echt in de buurt omdat we sowieso de visbaarheid van de Moezel in de gaten willen kunnen blijven houden.
Ik heb via google maps al wat gezien hoor maar ik weet niet of het prive of betaalwateren betreft.
Ik bedoel dan wel een overzichtelijk water en ben bekend dat Madine ook in de buurt ligt maar gezien ik hier geen ervaring mee heb en de grootte van het water is dit geen optie,kanalen zijn trouwens ook welkom.
Hier reageren is prima maar via pb nog welkomer :D
Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

18-09-2013 22:01

In het volgende dorp vind je 2 putten, allebei met mooie vis erop.
De kleinste kun je een vergunning van kopen, €50 voor een jaarvergunning, die moet je hebben om er nacht te vissen.
De andere valt onder geen enkele vergunning, vissen voor eigen risico (niet zeggen "Bert zei dat het mocht")
Als je niet erg vindt om te slepen met materiaal is dat de mooiste put.
Als je er niet uit komt pm me maar.
Gebruikersavatar
Roel van Duren
Berichten: 43
Lid geworden op: 20-10-2005 21:23
Locatie: blerick
Contacteer:

18-09-2013 22:22

Ik neem aan dat je Macon bedoelt.

Een uitwijkmogelijkheid

Recreatiecenrum cormoranche sur saone.

Is een water op een camping tegen geringe vergoeding mag je er nachtvissen.
Heb er zelf 2 ochtendjes gevist en niks gevangen maar een duitser die er wel nachtte ving 2-3 vissen per nacht.
Verder alleen op de saone zelf gevist daar toen ik er was stroomde het nauwelijks.
the sky is no limit
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

18-09-2013 23:12

Hij bedoelt de Moezel nabij Maron.
Plaats reactie