1e keer openbaar....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

07-10-2012 20:18

Na een aantal malen de betaalwateren te hebben bezocht (misschien wel te vaak) ben ik er klaar mee. Verschillende redenen hebben mij doen besluiten om volgende keer een openbaar water te gaan bevissen. Het boekje Nachtvissen in Frankrijk heb ik uiteraard en heb al flink op het forum gespeurd maar ik ben op zoek naar wat recente ervaringen. Er staat genoeg geschreven op het forum maar veelal oude berichten.

Ik wil in april/mei volgend jaar een nacht of 4 gaan vissen en was eigenlijk van plan één van de noordelijke rivieren te bezoeken. De Aisne, Somme of Oise, iets in die richting. Nu heb ik wel meerdere keren gelezen dat je in deze periode daar vaak een hoge waterstand hebt met een moeilijk te bevissen rivier. Ik weet dus niet of dit heel verstandig is. Ik ben in principe ook niet alleen aan het noorden gebonden. Ook hoeft het niet persé een rivier te worden maar de meest bekende putten zitten net als de betaalwateren vaak (te) vol en dat wil ik juist niet meer.

Kunnen jullie wat recente ervaringen met me delen, het mag ook per pb als jullie dat prefereren.

Alvast bedankt
Plaats reactie