ik en een maat gaan voor het eerst naar frankrijk. nu zijn we volop aant zoeken naar een leuk water maar het valt nog niet mee.
wanneer we googlen lezen we vaak dat een boot niet is toegestaan, of je er niet mag nachtvissen, het erg druk beviste wateren zijn....ga zo maar door
deze vraag is vast vaker gesteld maar lees zulke wisselende berichten. moeten we nu gewoon op de bonnefooi gaan? of heeft er iemand een leuk niet betaalwater waar leuk gevist kan worden in een mooie omgeving en ook een beetje in het noorden.
ben in het bezit van een boot etc. dus wil die graag gebuiken.
vertrekken 23-5
alle tips zijn welkom
1e Frankrijk trip. welk water kiezen we?
- Daaf Wolters
Als je wil nachtvissen en boot gebruiken op stilstaand water in het noorden is de kans al vrij groot dat je op redelijk druk water terecht gaat komen, er gaan er nou eenmaal meer die kant op. Niet dat dat per sé een probleem hoeft te zijn hoor, in NL heb je de betere putten doorgaans ook niet voor jezelf.
Als het ook kanalen of rivieren zijn de mogelijkheden in de noordelijke departementen bijna eindeloos, ruimte zat zelfs al zitten er wat locals.
Ik ken de wateren daar niet echt goed genoeg om je heel concreet op weg te helpen, maar met een beetje mazzel kan je wel wat pb's te gemoed zien.
Als het ook kanalen of rivieren zijn de mogelijkheden in de noordelijke departementen bijna eindeloos, ruimte zat zelfs al zitten er wat locals.
Ik ken de wateren daar niet echt goed genoeg om je heel concreet op weg te helpen, maar met een beetje mazzel kan je wel wat pb's te gemoed zien.