info over lac chambon bij de plaats murol

Plaats reactie
rini scholten88
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00

25-02-2002 20:23

is er ook iemand die informatie heeft over lac chambon bij de plaats murol.
wij gaan op vakantie naar dit mooie meer
en willen ook vissen dus alle info is welkom.
Evin Jaspers
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

26-02-2002 12:18

Lac Chambon is echt een plaatje van een water en de campings liggen er tegenaan, de visstand is uniek, grote kopvoorns forel snoebaars en het belangrijkste hele mooie karper tot ver in de dertig pond. Ook in het riviertje bij camping La Plage is het leuk vissen met bijv. de vliegenhengel. Nachtvissen is naar mijn weten niet toegestaan maar als je een goede voerstek aanlegt dan maak je vooral in de vroege ochtend of in de late avond kans overdag is het geen doen ivm met de drukte van watertoeristen. Je kan er ook bootjes huren voor een niet al te gekker prijs.
Ga ook een kijken aan de overkant als je op camping La Plage staat daar komt een klein riviertje uit in het meer.
Kortom harstikke leuke vismogelijkheden
Prettige Vakantie
P.s. Koop wel een vergunning
groet

Evin
Leon Arendshorst
Berichten: 21
Lid geworden op: 13-03-2002 01:00
Locatie: Lelystad

14-03-2002 20:19

Lac Chambon is een prachtig meer. Ik heb er een jaar of 7 geleden twee dagen kunnen vissen. Helaas is er door een geweldig noodweer en dito overstroming voor mij de rest van de vakantie niet meer op dit meer gevist. Kijk als het regent overigens wel uit bij dat riviertje, want als mijn vader en ik nog wat langer bij dat riviertje waren blijven vissen, hadden we het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Van plaatselijke vissers vernam ik dat er een leuk bestand aan vis zit. Er werd wel redelijk veel gekarperd. Je markers zijn wel een prooi voor de waterfietsers trouwens.
Succes


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Leon Arendshorst op 2002-03-14 20:24 ]</font>
Plaats reactie