etang de Gondrexange 2011

dustin imhann
Berichten: 19
Lid geworden op: 18-06-2002 02:00
Locatie: den haag

07-09-2011 12:18

Jongens,

Bedankt voor de info en Pim ook! Ik zal zeker moeten opletten daar.

Grt,

Dustin
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

19-09-2011 18:05

Ik zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om weer een keer terug te gaan naar deze meren. In 1996 was Petit Gondrexange mijn eerste Frankrijkbestemming. Daarna nog een paar keer terug geweest, ik denk in 2007 voor het laatst op Petit Stock. Ben denk ik vijf of zes keer geweest naar de meren van Gondrexange en Stock.
Ik heb daar nooit echt goed kunnen vangen, maar enkele vissen was altijd mogelijk. Ik ging daar juist altijd naar toe omdat het zo rustig en mooi was.
Nooit heb ik daar problemen gehad met andere vissers, dieven of de garde de peche. De enige karpervisser die ik daar tegen ben gekomen was de toen bekende en sympathieke Brit Chris Brown.
Eén keer moesten we van de garde de peche onze markers binnen halen. Dit moest zwemmend gebeuren want de boot mochten we niet gebruiken. Daar echter geen boete voor gekregen.

Is er in die tussentijd zoveel veranderd dan?
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Roy Driessen
Berichten: 18
Lid geworden op: 29-06-2010 22:15

02-10-2011 13:57

ik ben er zelf ook geweest mijn neef viste op het kanaal en ik in het petits etang gevist nou ik kan zo zeggen in een woord KLOTE !!! niks gevangen op 2 voorens na dan en mijn neef in het kanaal 1 brasem in 1 week we hadden bruute stekken goed aas noem maar op maar ook 1 nadeel het water barsten van natuurlijk voedsel mossels kreeften ga zo maar door heel mooi water maar mijn ervaring was niet zo goed komend jaar gaan we het in duitsland proberen hopelijk word dat wel iets

grzzz roy