Lac de leon

Plaats reactie
Chiel marchal
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-12-2010 19:40

28-05-2011 11:39

Halllo,
Ik ga over 2 maanden in de zomervakantie 1 week naar lac de leon.
Ik heb al heel wat op google etc gezogd en heb al wel wat informatie gevonden over diepte lelievelden grootte, en dat er karper zwemt etc en ik had ook al een filmpje op youtube gevonden!
ik heb een opblaas bootje en een peilhengel en peildobber , ik ben nog niet heel ervaren ik heb nog nooit in frankrijk op karper gevist( alleen op een vijvertje bij een camping).
ik zou ook niet heel goed weten hoeveel boilies ( en particles etc) ik dan mee zou moeten nemen?
je mag er niet nachtvissen dacht ik , dus ik ga in de ochtend & de avond lekker vissen.
ik heb zat lijn op me molens 350 M
zoals ik al zij ben ik niet echt een heel ervaren visser, maar zou het de moeite zijn om de hengels mee te nemen.
en is het bestand aan karper wat er op zwemt gewoon echt heel laag of maak ik gewoon een beetje een leuke kans op een vis?, Ik hou wel van een uitdaging hoor ik bedoel als ik in 4-5 avondje's ochtendje's niks gevangen heb vind ik het niet echt een ramp ofso dat niet maar ik wil wel een beetje kans maken natuurlijk
de informatie die ik kon vinden was ook best oud , is er iemand de laatste 2 jaar nog geweest
alvast bedankt !
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

06-06-2011 20:21

Vraag straks even aan Rene Berger, hij is er nu naartoe :wink:
Ik ben een jaar of 5 voor het laatst geweest, er zit karper zat, erg moeilijk hoef je niet te doen.
Voer gewoon wat voor met mais of tijgers en je vangt heus wel een visje, of die grote van ooit 27kg 8)
Oja, je kan er prima uitlopen ipv varen, weet je gelijk de hardere delen :wink:
Chiel marchal
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-12-2010 19:40

08-06-2011 14:31

heel erg bedankt!.
ik ga zeker de hengels meenemen en 20kilo boilies en nog wat tijgers&mais en dan afentoe vissen, weet alleen nog niet of ik ga nachten of gewoon in de ochtend en avond vissen dacht dat je er niet mocht nachtvissen.
is er niet echt diep dus uitlopen zal ook wel lukken ja
gr chiel.
Chiel marchal
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-12-2010 19:40

10-07-2011 19:18

iiemand hiier deze zomer al geweest?
Plaats reactie