Hulp gezocht m.b.t. de Saone

Plaats reactie
Cher Stuivenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-05-2011 15:32

06-05-2011 15:58

Beste mensen,

Na enkele jaren succesvol gevist te hebben op de Saone nabij Macon ben ik er achter gekomen dat de geplande 10 dagen van binnenkort niet zo gaan worden als aanvankelijk gedacht.
De gendarmerie heeft de stek in de smiezen en bekenden hebben daar afgelopen week grote problemen gehad.
Het komt er op neer dat er alleen nog overdag gevist mag worden en daarvoor reis ik niet af naar Frankrijk.
Alles was hier al op ingespeeld en nu heb ik zeer kort de tijd om iets anders te organiseren.

Heeft iemand ervaring/tips met het vissen buiten de nachtviszone's? Ik wil mijn heil toch blijven zoeken in dep.72 in de omgeving van Macon.

Ik vraag me in het bijzonder af hoe gevaarlijk het is met het oog op boete's/in beslagname van je spullen.
Met de boot zijn natuurlijk genoeg stukken te vinden die niet bereikbaar zijn vanaf het land maar hoe actief is de politie daar per boot?


Verder zijn tips over bepaalde stekken natuurlijk meer dan welkom!

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Cher.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-05-2011 16:47

Als het gaat om nachtvissen in Frankrijk heb ik dat nog nooit (zelden) op een nachtviszone gedaan en ben nog nooit gepakt. Elke dag verkassen helpt hierbij. Ik kan je dus verder niet vertellen als ze je pakken..

u heeft pb
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

13-05-2011 11:13

mitsz van der kamp schreef:Als het gaat om nachtvissen in Frankrijk heb ik dat nog nooit (zelden) op een nachtviszone gedaan en ben nog nooit gepakt. Elke dag verkassen helpt hierbij. Ik kan je dus verder niet vertellen als ze je pakken..

u heeft pb


Same here........keertje of 40ben ik toch zeker geweest?

En de keren dat je controle kreeg is men vrij coulant en wordt je hoogstens weggekickt?
Plaats reactie