Info Etang de la Capelle (Caderousse, dept 84, Frankrijk)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michael Paardekam
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-10-2009 19:43
Locatie: Velserbroek

20-02-2011 19:28

Ik hoop dat hier mensen zijn die ervaring hebben met dit water in Frankrijk en dit willen delen.

In afwachting,

gr Michael
Met een krant in mijn hand langs de waterkant in mijn viskloffie aan een lekker bakkie koffie.
Gebruikersavatar
Frank Weber
Berichten: 61
Lid geworden op: 28-09-2009 10:22
Locatie: Velsen

26-02-2011 23:23

Tja, het beste is op 3,492m vanuit het westen te gaan vissen. Dit alleen als de maan ten opzichte van de zon op een hoek van ongeveer 39.23 graden staat. En... Met een gure zuid-noorden wind, wat overgens zelden voorkomt. Wat een pré is op dit water is vissen met een bamboe-hengel, in combinatie met een Daiwa tournament molen en in combinatie met een dobber van kunststof... Met een zuid-afrikaanse meelworm met een handicap. Houd dit ongeveer 3 weken lang vol en men zult beloont worden...

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,


Frank Weber
Tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd voor vissen is nu gekomen...
Gebruikersavatar
michael Paardekam
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-10-2009 19:43
Locatie: Velserbroek

27-02-2011 14:37

Beste Frank,

Ik dank u voor de informatie wat u met mij en anderen van dit forum wilde delen.
Helaas moet ik u er op wijzen dat u niet de juiste informatie verschafd aan bovengenoemde. Erg jammmer, Ik doel op het feit over de Zuid- Afrikaanse meelworm met een handicap. U moet weten dat een Zuid- Afrikaanse meel worm altijd een dubbele handicap heeft.

Ik zou het zeer op prijs stellen dat u zich mer gaat verdiepen in zowel de Zuid- Afrikaanse meelworm als het vissen op dit meer. Waarna ik u graag een week zou willen meenemen om ons geluk te willen beproeven. Ik hoop dat u hier in kunt vinden.

In afwachting,

Met vriendelijke groet,


Michael
Met een krant in mijn hand langs de waterkant in mijn viskloffie aan een lekker bakkie koffie.
Dennis Wageningen
Berichten: 37
Lid geworden op: 16-12-2010 17:10
Locatie: Stolwijk

31-03-2011 23:11

Frank,

wat een ongelooflijke domme stinkdeken ben jij om het maar gewoon even op zijn plat HOLLANDS te vermelden.

Een forum is voor velen om informatie te vergaren of om informatie te delen. Er wordt hier om informatie gevraagd. Jij wilt dit kennelijk niet delen, of voelt jezelf geroepen vanuit een bepaalde vorm van ego een ander te bewegen tot een ander inzicht. Waarom kom jij op een forum als je op deze wijze kenbaar maakt geen info te willen delen?

tipje....ga lekker vissen. En als je niets wilt delen, reageer dan ook niet. Mijn god, 25 jaar en dan al zo....

Zo jammer
Gebruikersavatar
Frank Weber
Berichten: 61
Lid geworden op: 28-09-2009 10:22
Locatie: Velsen

11-04-2011 20:59

Ach ja,

Gelukkig zijn wij vismaten en gaan wij samen dit water bevissen...

Nou nou een stomme stinkdeken...

Maak je niet druk Dennis, als dit niet jouw humor is... En inderdaad je had ook niet kunnen weten dat Michael en ik vismaten zijn...

Maar suggesties over dit water is altijd welkom...

Groet!
Tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd voor vissen is nu gekomen...
Plaats reactie