hulp nodig met vakantie.?

Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

24-10-2010 14:27

hallo
er zullen vast wel meer topics zijn geopend met dezelfde vraag maar weet niet waar ik dan op moet zoeken

ik ga aankomende zomer met me ouders voor de laatste keer op vakantie
ik mag kiezen waarheen
mijn voorkeur gaat uit naar frankrijk
nou is mijn vraag of iemand een "leuke" camping weet waar je lekker kan vissen en waar in de buurt nog wat te zien/doen is
het liefst een meertje die niet al te groot is (ivm net weten waar te beginnen)
wie o wie kan mij helpen?
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

02-11-2010 19:35

is er echt gewoon helemaal niemand die een mooi karperwater weet met daarbij een leuke camping:O
kan ik niet begrijpen
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-11-2010 20:23

Misschien is het een hint omdat ze niet reageren?


G O O G L E


24 Oktober geplaatst dit,en dan nog zelf niet zoeken?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

02-11-2010 21:20

hoe werkt dat google?

:roll:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-11-2010 21:36

.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

03-11-2010 07:40

ROFL :lol:
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

03-11-2010 17:59

denk je dat je helderziend bent..??
ik heb wel gekeken maar daar ben je snel klaar mee met die honderden/duizenden meertje en rieviertjes in frankrijk
maar ja als iemand jullie om een gunst vraagt is het zeike maar als ze zelf is iets willen weten en niks terug krijgen is het zeiken dus kom niet met dit soort onnodige reacties
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

03-11-2010 18:14

Selecteer eens een paar van die duizenden en stel je vraag daarna eens specifieker kerel..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-11-2010 18:38

@ Jasper

http://www.le-tedey.com/nl.html

Wellicht heb je hier wat aan

Misschien een beetje te groot water,omdat je vraagt naar een klein meertje maar moet je maar even kijken. In de zomer tijden lijkt het me wel te doen om er op karper te vissen,aangezien het kant vreters zijn,en tijdens zomer periode's komen ze zeker aan een meer waar veel gebeurd vaak aan de kanten om op onderzoek uit te gaan.


http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=%C3% ... 3&t=h&z=13
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

03-11-2010 19:58

@ leen
ziet er goed uit hoor ook mooie camping als ik het zo bekijk
ik zal is verder kijken van het weekend
(sorry van mijn reactie maar snap je waarom ik zo reageer!?)
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-11-2010 20:03

Je hebt gelijk hoor!


Succes ermee.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

03-11-2010 22:01

Wel netjes dat jij mag bepalen, waar jullie heen gaan......
Dan zou ik pa en ma vragen om mnaar Cassien te gaan!!! :wink:
Mooi in het Zuiden! Lekker weer, meestal en grote vis. Is ook mogelijk om zonder boot te vissen....... Dat kan namelijk altijd! :wink:

Groeten etienne
carpangling rocks society sucks
K. van den Herik

04-11-2010 07:26

gloeiende godverse kut...

In mijn tijd stapte je vrijdagnacht in de auto en kwam je na 3000 km op zondagavond thuis. FF wateren kijken. Meer dan een michelingids en een frans boekje waren er niet. Jij bent gloeiende te besodemieterd om een paar pagina's vol info door te worstelen? En dan nog commentaar geven als het niet naar je zin is?

Fijn in elkaar zakken zeker en ik hoop dat je verrot regent, tenzij je .... laat maar zal wel te groot zijn dat water... fijne dag en tot nooit
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

04-11-2010 08:18

iemand anders laten zoeken is makkelijker als zelf alles uitvinden... ben bang dat de mentaliteit tegenwoordig zo is klaas..
Alex Poot
Berichten: 878
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

04-11-2010 08:57

Hoe zou het nou komen dat betaalwateren altijd vol geboekt zitten.... Tegenwoordig willen de meeste er geen moeite meer voordoen. Maar ik zal me wel inhouden over die discussie…

Jasper, er zijn idd duizenden meertjes en rivieren. Als je er 1 moet kiezen is dat al ontzettend moeilijk.... Er zijn tegenwoordig genoeg middelen om je keuze te bepalen. Boekje nachtvissen in Frankrijk bijvoorbeeld. Dan zijn er nog genoeg internetsite´s waar je info kan vinden. Ook de zoekfunctie hier gebruiken levert je een schat aan info op.

Als ik je een tip mag meegeven bepaal eerst waar je naar toe gaat in Frankrijk.
(Je gaat niet namelijk in heel Frankrijk zoeken) Bepaal zuid/midden/noord vervolgens de regio of departement. Dan kan je bepalen welke nachtviswateren er zijn of er campings zijn aan een water. Zodra je een water hebt gevonden, stel dan je vraag hier over het betreffende water, of ga er heen en ontdek het zelf!

Succes.
Alex
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

04-11-2010 08:59

Is toch op elk gebied tegenwoordig.

@Alex, je was me voor..

Ben van de zomer naar een betaalwater geweest, hoeft voor mij niet meer. Wat een ramp zeg. Maar goed.

Zijn met kaarten en "Nachtvissen in Frankrijk" een aantal wateren afgeweest en flink wat verkast en fouten gemaakt. Maar dat was nog steeds veel leuker dan afwachten op een water waar je niet wegkunt omdat je betaald hebt...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

04-11-2010 10:44

De twee heren die ongeveer het meest online zijn hier nemen het iemand van 16 kwalijk dat hij iets via internet vraagt :roll: Jij ging zeker op je brommertje die 3000 km wateren kijken Klaas? :D

In het boekje "nachtvissen in Frankrijk" staan een aantal campings aan wateren, maar bij lange na niet allemaal. Misschien is dit iets voor je: In Pont-de-Vaux is een camping aan de rivier Saône, met naast de camping ook een nachtviszone. Je kunt daar echt heel gemakkelijk veel vangen, ook overdag!

Joachim
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

04-11-2010 10:59

joachim stelma schreef:De twee heren die ongeveer het meest online zijn hier nemen het iemand van 16 kwalijk dat hij iets via internet vraagt :roll: Jij ging zeker op je brommertje die 3000 km wateren kijken Klaas? :D



Joachim


Toen wij 16 waren konden we OF mee met iemand OF we konden blijven dromen van France. Visten in Nederland, pas op mijn 21e voor het eerst naar het zuiden. Informatie was er niet veel, dus ja.. He..

Ik blijf erbij, wat Alex ook zegt: Maak je keuzes die niets met het water te maken hebben (Regio/Dept. etc) en ga daar zoeken naar de mogelijkheden. Specifieke vragen zullen heus wel beantwoord worden maar zoiets als dit zijn al TIG topics over geschreven, en ook met google kun je een aardige start maken..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-11-2010 11:33

Pleur neer met dat bijdehand gelul

Gelukkig kunnen WIJ nog altijd zelf bepalen wat we neerzetten. Hebben we andermans handje niet voor nodig

God bespaar me die moeite :lol: :lol: zou er niet aan willen denken.

Ik was 22 jaar toen ik voor het eerst in het buitenland ging vissen.

Je gaat mij in hemelsnaam niet vertellen dat er op heel dat fucking I-net niks te vinden staat over vakantie. Ik tikte wat en in en na mijn eerste tik had ik al een leuke link die ik hier maar plaatste om van het gejank af te zijn :lol:


Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff




Nee ik loop niet leeg
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

04-11-2010 14:48

Jochem,

Hoe maakt geen fuck uit, er werd in elk geval nog iets van moeite gedaan. Half februari alle etangs in het noorden bezocht. 36 uur uit en thuis op een paar eierkoeken en een ontiegelijke baal patat in luxemburg...

De tere zieltjes van nu moeten alle info plus vangstgarantie.

http://www.google.nl/search?hl=nl&&sa=X ... ce&spell=1

zal die wel niet weten hoe ie moet vertalen....

Gelukkig zijn er nog wel echtes. Hoorde vorige week dat moeders de sleutel had afgenomen van de auto. De mannen moesten naar france, een kleine 800 km in een 22 jaar oude renault.. Gaat wel hoor mams...
Gebruikersavatar
Frans van Rooij
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-10-2010 18:50
Locatie: Eindhoven

04-11-2010 16:22

Bij de meeste grote meren in frankrijk zijn campings, misschien ben je nu weer een stapje verder.
Verder pak even een half uurtje tijd en google en kijk of je in andere topics wat kan vinden... Dat moet zeker lukken.

Succes
Frankrijk trips: Lac Du Heron - Du Lac des Vieilles Forges - Lac De Pannecière
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

04-11-2010 17:47

wow dacht dat die ouwere van nu toch wel wat meer konden hebben zeg ....
wat verwacht je als je 40 uur in de week werkt zonder de overuuren mee te tellen
en dan als je thuis komt ff mail checken douchen eten en dan weer slapen om dat je slecht slaapt en er smorgens weer vroeg uit moet
3 dagen in de week sport (omdat je vroeg wil kunnen stoppen met werken :o )
en in het weekend graag van je weekend geniet door gelijk nadat je terug komt van de andere kant van nederland om een wetstrijd te spelen van 1.5 uur je kar vol te smijten en om ff nachtje te gaan vissen om zondag avond terug te komen
maarja dit is allemaal mijn eigen probleem want IK wil naar frankrijk
ik weet het allemaal wel dus bespaar me jullie bijdehante gelul
ik vraag puur en alleen om info zodat ik een beetje specifieker kan gaan zoeken zodat ik mijn paar uurtjes voor me zelf kan besteden aan het kiezen en niet aan zoeken
en ja ik ben f*cked up
begrijpelijk..??!!
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

04-11-2010 18:00

* Het leven bestaat uit keuzes
* Roeien met de riemen die je hebt

Zomaar twee zegswijzen die op jou slaan. Je maakt zelf die keuzes. Dan moet je jezelf daar ook niet achter verschuilen. Dacht dat zo'n jonge gast als jij wel wat meer kon hebben zeg..

En nee, ik ben niet fucked up, ik ben rieleeeeks. Zou jij ook moeten doen. Scheelt je een paar jaar aan je einde van je harde werkleven ;)

Hier:

http://www.dekarperpagina.nl/v2.1/index ... issen.html

Lees eens relaxed door...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

04-11-2010 18:07

Pff kan ik m'n mening nog herzien?

Jasper, misschien is dit meer wat voor jou: http://www.visvakanties.nl
Lekker makkelijk, gewoon neerploffen op een voor jou aangewezen stek!

Gr Joachim

P.S. Gevonden via Google! (sorry Sven :wink: )