Hallo,
Ik ga volgende week naar Louan Paris Ile France, bij de camping liggen twee viswaters ( yellow Village) in de bossen, deze zijn sinds 2008 prive, en hebben alleen toegang voor de campingbezoekers.
Over deze twee meren is helemaal niets te vinden op het net, ook heb ik de camping om informatie, maar deze wisten ook niets over karper vissen aldaar. De meren zien er zeer goed uit, heb twee foto's van de site gehaald en via google earth, de meren bekeken. Mijn vraag aan de lezers van dit forum, of iemand mij meer kan vertellen, over deze waters?
De skibox op de auto zit volgeladen met karperspullen, en de nodige kilo's voer en bollies.Hopelijk niet voor niets.
http://www.mypicx.com/08082010/Ile_france_meer/
Graag jullie reacties.
Pim.
Viswaters Paris Ile-de-France, nu met URL.
-
Hoi Pim,ik ben daar reeds een paar keer geweest. Op het 1e plasje zwemmen wel wat karpers rond,best veel eigenlijk alleen niet groter dan een centimeter of 40,wel prachtig beschubde spiegeltjes,volschubjes en rijenkarpertjes.Het 2e plasje doet mer diens al drinkvijver voor het lokale wild wat er ongelofelijk veel zit.Het ligt ook bij een voederplaats voor de zwijnen en herten dus je bent gewaarschuwd.
Zeker in de avond uren steekt het er de moord van die zwijnen.Veel succes in ieder geval en fijne vakantie.
Zeker in de avond uren steekt het er de moord van die zwijnen.Veel succes in ieder geval en fijne vakantie.
Noel Kloos schreef:Hoi Pim,ik ben daar reeds een paar keer geweest. Op het 1e plasje zwemmen wel wat karpers rond,best veel eigenlijk alleen niet groter dan een centimeter of 40,wel prachtig beschubde spiegeltjes,volschubjes en rijenkarpertjes.Het 2e plasje doet mer diens al drinkvijver voor het lokale wild wat er ongelofelijk veel zit.Het ligt ook bij een voederplaats voor de zwijnen en herten dus je bent gewaarschuwd.
Hallo Noel,
Bedankt voor je reactie, ik ben in ieders geval blij dat er wel karpers op zitten, en ik weet niet waneer jij daar was? mischien zijn ze intussen wat groter geworden.
Ben ook van plan in de omgeving nog te gaan vissen, als je daar evt tips van hebt hoor ik die graag.
In ieders geval hartelijk bedankt voor je reactie, dit is de eerste keer dat ik iets lees over de waters hier.
Groetjes,
Pim.
-
Hoi Pim,laatste keer dat ik er was was een ruime 3 weken terug dus veel zullen ze niet gegroeid zijn zijn
Wij pakken deze camping meestal als onderbreking voor de reis naar het zuiden,vandaar dat ik er al vaker ben geweestHoud er rekening mee dat de bodem boterzacht is(blubber) en er nogal wat wier staat her en der.Het 1e putje is het putje waar ik een paar keer gevist heb.Je krijgt op de camping fietsen erbij daar kun je mee naar de putjes fietsen,want het is nogal een eindje lopen namelijk.Veel steekvliegen en ander ongedierte.In de buurt ligt de rivier de Yonne,daar kan je met de zoekfunctie hier ongetwijfeld meer over vindenLaat maar even weten hoe het gegaan is als je weer terug bent.Succes !