Mijn naam is Samuel ik ben 33 jaar en zal eind mei samen met me vrouw en zoon(jawel het kan echt

naar saint cassien gaan om daar van de laatste 2 weken nachtvissen te genieten.....15 juni sluit het seizoen.
Er schijnt dan veel vis te zitten in en rond de westarm.........maar nu las ik dat de westarm afgesloten is....klopt dit........en is dit helemaal....of mag je b.v op kevin ellis zitten...beetje verwarrend waar precies die grens is.
Ook heb ik een vraagje over dieptes op cassien....en verder bodemverloop.........zijn hier kaarten van....of heeft iemand nog wat bruikbare info voor me?

Ik hou er namelijk van om voorbereid te zijn..........ik beschik over een bootje met dieptemeter dus kom er uiteindelijk toch wel achter maar alles wat je thuis al kunt doen is meegenomen toch..

Heeft mischien iemand nog een ander advies met betrekking tot stekkeuze in deze periode?
alle info is van harte welkom........ik speur namelijk alles af met betrekking tot cassien( zal de koorts wel wezen denk ik

Is pierre open rond deze tijd ivm parkeren van me auto.......zijn er dan andere bewaakte alternatieven?
Ik had nl. gelezen dat hij soms buiten de zomermaanden dicht kan zijn.
alvast bedankt!!!