eerste keer

Plaats reactie
Gijs Obenhuijsen
Berichten: 99
Lid geworden op: 22-02-2002 01:00
Locatie: Groningen

02-03-2003 15:03

Beste mede-vissers,

de titel zegt al: ik heb het geluk dat ik voor het eerst een paar dagen in Frankrijk mag gaan vissen. Het is niet echt een visvakantie. Zo gaat mijn vader bijv. mee om te fietsen. Overdag kan er dus voor een viertal dagen gevist worden en niet 's-nachts. Op de grotere wateren heb ik totaal geen ervaring en hier wil en kan ik dus ook niet gaan vissen (hierbij denk ik aan de grote meren en rivieren). Verder zit ik te denken aan een water in noord of midden Fr. voor de maand april.
Maw: ik ben op zoek naar een klein meertje/plasje met een camping waar vanaf gevist mag worden in Noord/Midden-Frankrijk voor de maand april.....
Het gaat mij niet om grote vissen, ook niet om de hoeveelheid, maar wel om enige kans op vis!
Dat mensen mij geen info op dit board willen geven, begrijp ik heel goed. Misschien kunnen jullie mij een prive-bericht sturen of emailen naar <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:gjobenhuijsen@hotmail.com?" class=bericht>gjobenhuijsen@hotmail.com?</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Alvast bedankt,

Gijs
Gijs Obenhuijsen
Berichten: 99
Lid geworden op: 22-02-2002 01:00
Locatie: Groningen

02-03-2003 16:48

Let op:

ik ga niet nachtvissen! Het gaat alleen om overdag te vissen....
Gijs Obenhuijsen
Berichten: 99
Lid geworden op: 22-02-2002 01:00
Locatie: Groningen

02-03-2003 16:56

Hoi Josse,

bedankt voor je reactie,

check je prive-berichten ff....
Plaats reactie