Wat mag wel wat mag niet

Plaats reactie
Dennis Laport
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-05-2008 19:55

22-07-2008 17:11

in augustus ga ik een weekje vissen in frankrijk in dept. Lot-et-garonne. Nu is het mij een beetje onduidelijk wat nu wel en niet mag op betrekking op aas

mag je nu wel of niet met particals voeren?
zoals:
-tijgernoten
-duivenvoer
en andere particals

ik wil voeren met dit en vissen met bollies
Casper Huizer
Berichten: 132
Lid geworden op: 03-06-2008 17:37

22-07-2008 19:52

Heb je ergens gehoord dat dit niet zou mogen of is het gewoon een vraag van jezelf? Voor zover mij bekend mag je hier in ieder geval gewoon mee voeren/vissen. Op http://www.peche47.com/reglementation.html zie ik niet dat dit niet mag. Je moet 50 meter afstand houden van stuwen enzo en dingen als gekleurde maden mogen niet, maar daar had je geen plannen mee begrijp ik...
Dennis Laport
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-05-2008 19:55

23-07-2008 11:14

Ik heb dat eens gehoord/gelezen. En ergens anders lees je weer dat het wel mag.... In frankrijk zijn ze super streng en ik begreep (schijnbaar niet goed) Dat er niet met particals gevist moch worden omdat je kneuzen heb die het niet goed bereiden en zo een karper bestand om zeep helpen

Maar mischien is dat wel iets wat ik gelezen heb over een betaalwater(waar ik toch nooit heen zou gaan)

Ik moet ongv. 12 uur rijden Wat zouden jullie doen thuis koken of aan de waterkant?
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

23-07-2008 11:47

Dennis,

Volgens mij mag je op alle openbare wateren in france partikels gebruiken.
Daarnaast een tip, hoe meer je thuis voor kan bereiden hoe beter, dus als je partikels wil gebruiken gewoon thuis bereiden.
Dit komt vaak nog de kwaliteit ten goede ook, omdat je ze na het thuis koken nog lekker een tijdje kan laten weken.

Mzl jim
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Dennis Laport
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-05-2008 19:55

23-07-2008 22:15

vind het toch wel spannend zo de eerste keer la france

Waar kan ik trouwens regels wat betreft voerboten wel/niet toegestaan uitvaren van je lijnen en of je met gevlochten lijn mag vissen ect...

dat kon ik niet op de site terug vinden (of kijk ik scheef) :roll:
Plaats reactie