Vergunning halen Auxonne!

Plaats reactie
Mark kilsdonk
Berichten: 47
Lid geworden op: 20-01-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-06-2008 10:34

Hallo medevissers!

Onze gedachten was om zaterdag 12 juli richting frankrijk af te reizen om zondag 13 juli in frankrijk te zijn ivm de feestdag op 14 juli. Hierdoor zitten we met het volgende, 14 juli is een landelijk feestdag en zullen de winkels dicht zijn en kunnen we waarschijnlijk geen vergunning halen. Mijn vraag was dus ook, zullen de winkels daar dan op zondag wel los zijn in dit geval?Zou zonde zijn als ik pas dinsdag kan gaan vissen omdat ik geen vergunning heb. Het betreft hier de plaats Auxonne overigens...
Ik hoop dat iemand mij hier informatie over kan geven!!

Groeten Mark
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

23-06-2008 16:00

Hoi Mark,

In departement Cote-d'or kun je je vergunning al van te voren bestellen. Misschien een oplossing? Ik wil je wel helpen om het te regelen. Laat me maar wat weten.

MVG Josse
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

23-06-2008 20:37

Hallo Mark,

Ik ben daar verleden jaar nog geweest en heb toen mijn vergunning gekocht net buiten het centrum van Auxonne.
Dit was wel even zoeken want 10 jaar geleden was ik hier ook en toen kocht ik de vergunning bij de lokale hengelsportzaak maar die verkochten ze niet meer.
Ik heb de vergunning in een winkel gekocht die wel iets van een welkoop-winkel weghad, weet de naam helaas niet meer.
Deze winkel lag aan een grote parkeerplaats waar nog meer winkels aangrenzden.
Ik weet niet of ze zondags ook open zijn.
Het is een mooie omgeving daar en na een beetje zoeken kun je hele mooie visstekken vinden.
Afbeelding

Succes ermee en laat even horen hoe het was.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Mark kilsdonk
Berichten: 47
Lid geworden op: 20-01-2003 01:00
Locatie: Zwolle

23-06-2008 20:44

Ik ben hier zelf vorig jaar ook al geweest en het is idd een hele mooie omgeving!!
Heb hem zelf ook gekocht bij die zelfde winkel nadat ik bij de hengelsportzaak geweest was..
Het ging me dus vooral om de mogelijkheid op die zondag voor het kopen!!
Volgens Josse kan ik hem ook van te voren al bestellen dus dat zou helemaal makkelijk zijn!

Bedankt voor de reacties tot zover!!


Groeten Mark
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

23-06-2008 21:16

Wellicht op een grotere camping in de buurt ? Aan de receptie verkopen ze nogal eens vergunningen....
Plaats reactie