Voor het eerst naar Frankrijk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

25-05-2008 17:41

Ik wil samen met twee vismaten van mij voor het eerst naar Frankrijk gaan. Ik heb er wel wat dvd's over gezien, maar het belangrijkste wordt een water kiezen.

Nu heb ik dit topic gelezen (viewtopic.php?f=40&t=39063), maar ik krijg via google translate de pagina niet vertaald. Nu is er een boekje op het VBK te bestellen over vissen in Frankrijk.

Afbeelding

Zouden we met dit boekje een goede keuze kunnen maken, of zijn dit alleen openbare wateren en geen betaalwateren?

Hoop dat jullie ons iets opweg kunnen helpen :)
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

26-05-2008 00:25

Dat is alleen openbaar en geen betaal, voor betaalwater kijk je op http://www.betaalwater.nl (of is het tegen de regels om deze site te plaatsen?)
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

26-05-2008 22:05

Om voor het eerst naar Frankrijk te gaan ken je dan beter op betaalwater of openbaar water gaan?
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

27-05-2008 07:49

Heren, als dit gesprek meer richting betaalwateren gaat, lijkt het me beter als jullie het via een PB of MSN doen.

En om je vraag te beantwoorden: Vissen blijft vissen. Je doet dezelfde dingen op een betaalwater die je op een algemeen water ook doet qua vissen. Zoek je sanitaire voorzieningen, schrijf je dan in op een camping (de meeste grote wateren hebben dit wel). Dit zal nog minder kosten dan wanneer je op een betaalwater zal gaan vissen. Besteed het geld wat je bespaart maar aan goede bollen oid. Ik zelf vind het geld- en tijdverspilling om veel geld te betalen om op een vooraf gekozen stek te gaan vissen, terwijl het op andere wateren alleen maar een vergunninkje kost en je alle vrijheid hebt. Maar dit is dan weer een persoonlijke kwestie.

En over die boek, ik heb die boek ook Coen. Kan je prima mee uit de voeten.

Succes! :wink:

Mourad
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

27-05-2008 17:12

Oke dan bestel ik dit en gaan we even brainstormen. heb al wat pb's gekregen dus kom er wel uit denk ik :)
Plaats reactie