Lac d"Orient 2008

Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

22-05-2008 08:18

Ik denk dat als je daar vanuit de boot gaat vissen, je meer dan voldoende hebt aan overdag 8)
Op onbereikbare stekken moet je ze prima overdag kunnen stalken.

Heerlijk als het water tussen de bomen staat inderdaad! Kan me du der nog herinneren.... mannnnnnn een onderhands worpje leverde prachtige bakken op 8) 8) 8) 8)
menno overvliet
Berichten: 24
Lid geworden op: 29-05-2005 14:25

22-05-2008 20:35

met 2 man 8 hengels, slechts 1 op 650 meter
de rest op zo`n 20, 75, 125 en 175 meter

voorbij het hek, in het bos

uitloper werd al bevist, hele mooie plaat idd op een aardige afstand

wel nagedacht tijdens het knopen, maar toch niks gevangen net als de overige 20 man die er dus waarschijnlijk ook niet hard genoeg hebben nagedacht, terwijl er toch een flinke hoeveelheid karpervisserijervaring aanwezig was

alles behalve deze stek was bezet, dus mocht ik er in het najaar kunnen vissen is het wellicht rustiger (anders kan ik niet vissen, voor de duidelijkheid)

vissen ook niet onder de voeten door, mochten ze dat tijdens het knopen stiekem toch gedaan hebben, hebben ze iig niks gegeten.
al het voer op alle stekken lag er nog (ja, het was kraakhelder dus we konden het met eigen oogjes zien)


verder nog meer voobarige conclusies ????
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-05-2008 00:17

Voorbarige conclusies worden gegenereerd door onduidelijke stukken tekst. :lol:

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
menno overvliet
Berichten: 24
Lid geworden op: 29-05-2005 14:25

23-05-2008 14:37

conclusies hoeven niet voorbarig getrokken te worden indien er naar de onduidelijkheden in het verhaal wordt gevraagd, of ben je het daar niet mee eens?

vragen zijn er om beantwoord te worden, voorbarige conclusies en ongenuanceerde uitspraken moeten vaak alweer verdedigd worden....

of is het doel van dit topic; voorbarige conclusies trekken, ongenuanceerde uitspraken doen, iemand onderhand als kluns bestempelen en achteraf na een verdedigingspleidooi tot de werkelijke conclusie komen dat iemand misschien toch nog wel enigzins kan nadenken om vervolgens je voorbarige conclusies weer te moeten overdenken en zelfs misschien wel intrekken??

ik wilde gewoon even vertellen hoe de situatie nu aan het water was, aangezien daarnaar gevraagd werd, dat was alles......


m.v.g. menno.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

23-05-2008 14:50

Niet iedereen heeft een voortschrijdend inzicht die anderen wel plegen te hebben, er wordt vaak veel te snel een oordeel geveld voordat men over achterliggende informatie beschikt. :roll:
Als iedereen nu eens begon elkaar in zijn waarde te laten en elkaar te respecteren dan kunnen we nu weer on topic.

Groetjes
Mij
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-05-2008 15:58

Beste Menno,
Als je naar de lading van een aantal postings kijkt die geplaatst zijn dan kun je niet ontkennen dat het smiley gehalte hoog is. Als ik daadwerkelijk dacht alles te weten wat jij in de je posting zet dan was mijn reactie van een heel ander niveau geweest. :wink:
Ik zou nog aanvullende vragen kunnnen stellen maar dit is niet nodig en ontopic, ken het water vrij goed als ik dit mag zeggen, het voorjaar kan heel goed lopen maar ook minder. Heb er zelf ook een week geblankt zonder tikkie. Of iederen daar daadwerkelijk die week heeft geblankt vraag ik me af. Je kent het wereldje neem ik aan en niet iedereen is scheutig in het geven dan de daadwerkelijke vangstinformatie.
Ik kan mensen dit ook niet kwalijk nemen, ervaringgewijs meegemaakt namelijk. Met gasten gesproken, gaan even verderop zitten en moet later tot de conclusie komen dat 2 van hun hengels akelig dicht (binnen een 5 meter radius) op onze markers liggen. Nu scheelt het deze waren puur voor ons een referentiekader en geen daadwerkelijk hotspot.

Verder off topic:
Dat je mijn reply`s zwaarder oppakt kan ik je niet kwalijk nemen daarvoor kennen we elkaar niet goed genoeg. Mijn eerste reply begint met een vraag en na gelang je posting koppel ik hier een conclusie aan. Gewoon menselijk. Vraag is benatwoord door je dus klaar. Vraag wordt gesteld om eventuele conclusies te verifieren. "mij" heeft het wat dat betreft goed geformuleerd :D

Ed, je hebt wel een hoog "Ziggo" gehalte nu :lol:
Groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
menno overvliet
Berichten: 24
Lid geworden op: 29-05-2005 14:25

23-05-2008 16:12

no hard feelings, ik hoop dat je me enigzins een beetje begrijpt..

peace!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

23-05-2008 17:11

Ik kan me iets herinneren van bijna 10 jaar geleden.

Kwam regelmatig iemand buurten , en ik ving geen staart.

Nu vissen we al weer n hele tijd samen, en vangen samen niets.


:P :P :P :P :P :P :P :P :P



Gr :wink:
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

23-05-2008 17:14

peter postema schreef:
Ed, je hebt wel een hoog "Ziggo" gehalte nu :lol:
Groet,
Peter


Look who's talking! 8)

Groetjes
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-05-2008 20:42

8)

Bel nog wel even deze week, volgende week kan het weer los.
Binnenkort maar eens een sessie inplannen, even bijkleppen.

groetsels,
P
It's not who you are, it's who you know.