Lac de Chamouille / Ailette

Plaats reactie
janwillem hilverts

05-02-2008 18:05

In maart staat er weer een sessiegeboekt,en om het eea aan info te verschaffen, een kleine vraag...
Het is nog niet zeker of we hierheen gaan, maar we zoeken wel iets in Noord Frankrijk en dit zag er wel
leuk uit :)

Is er toevallig iemand die recente info hierover heeft?

Nachtvissen, boot, vergunning etc.

Kan alleen info uit 2003 of nog vroeger vinden :(

Alvast bedankt.
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

09-02-2008 21:02

Heb je mijn pb ontvangen want volgens mij gaat er iets niet helemaal goed?

In ieder geval info van 2008 aangaande regelmentatie is op onderstaande te vinden:

http://www.powercarp.com/nuit/ap02.pdf

Weet wel dat Center parcs flink aan het bouwen is rond Aillette maar in hoeverre dat het gedeelte van het nachtvissen beinvloed weet ik niet. Iemand anders die het wel weet?

Ben er zelf helaas niet geweest. Wilde vorig jaar even gaan kijken maar het is er niet van gekomen.

Het ligt dicht bij Monamptieul en anders heb je nog een paar uitwijkmogelijkheden (Pommiers en La Frette).

Hoe het hier met de vergunningen zit qua prijs weet ik niet maar dat zul je zo op internet kunnen vinden.

Over het departement Ardennes heb ik informatie op het forum gezet. Nog een toevoeging op Vieilles Forges. Het is er alleen druk in de weekenden. Vanaf zondagmiddagtot vrijdagmiddag is het er rellatief rustig. Vergunning is 55 euro en hier hoef je geen zegel bij te hebben voor een boot. Wil je op Donchery en/of Pardoux dan moet je een vergunning van ca. 30 euro bij kopen en evt. voor 5 euro een zegel voor de boot.
Langs het kanaal komen niet alleen vissers maar ook de shoarmaboer
Plaats reactie