Rectificatie vidange Lac de Maury/Lac de la Selve

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

20-01-2008 00:51

Een tijdje geleden plaatste ik in een bericht dat er een vidange in 2008 zou plaats vinden op Lac de Maury/Lac de la Selve.
Ik en een aantal anderen hadden hier info over gehad ter plaatse.
Gisteren ontving ik een mail van een aangrenzende camping die dit tegen spreekt. Zij vroegen of ik een rectificatie wilde plaatsen.
Bij deze de mail die zij mij stuurde

____________________________________________________________

Beste heer Vermunt,

Op Karperwereld kwam ik toevallig het bericht tegen waarin u meldt dat er dit jaar een vidange zal plaatsvinden in het Lac de Maury/Lac de la Selve. Als eigenaren van Camping La Romiguière, grenzend aan dit meer, zijn wij daar niet zo blij mee.

Wij beschikken over een contract met de eigenaar van het meer, de EDF, waarin zij zich verplichten gedurende de maanden juli en augustus het water op een bepaald niveau te houden. Uit een gesprek met de EDF is gebleken dat het:

a. nog helemaal niet zeker is dat er dit jaar onderhoudswerkzaamheden gaan plaatsvinden
b. men tegenwoordig over robots beschikt die het volledig leeg laten lopen van het meer overbodig maken

Tenzij u 100 procent zeker weet dat er een vidange plaats zal vinden wil ik u vragen uw bericht te verwijderen/rectificeren en vraag ik hierbij vriendelijk uw begrip voor het feit dat wij hier een (heel leuk) bedrijf voeren dat door uw publicatie schade kan oplopen.

Vriendelijke groet,
Camping La Romiguière,
Zieta Meijer

_____________________________________________________________
Plaats reactie