Globaal overzicht dieptes madine

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bjorn vander Linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 27-03-2006 23:44
Locatie: Mechelen (nl)

27-07-2007 18:52

Beste heren,

Wie kan er mij wat vertellen over de globale diepteverhouding op de verschillende delen van het meer. Dit zou namelijk mee kunnen spelen in de stekkeuze. Heb de zoekfunctie en google al gebruikt maar niets zinnings kunnen vinden...

Mvrgr Bjorn
Gebruikersavatar
raymond van der burgh
Berichten: 90
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Locatie: rijswijk

28-07-2007 19:11

stek 38 is (was een topper) 8)
Gebruikersavatar
Bjorn vander Linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 27-03-2006 23:44
Locatie: Mechelen (nl)

28-07-2007 21:11

Bedankt voor de moeite om te reageren maar dat was volgens mij geen antwoord op mijn vraag :-? :wink:
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

29-07-2007 01:55

ga eens met de dieptemeter op het water je vangt hier op je pc niks zelf ontdekken kan ook leuk zijn
Gebruikersavatar
Bjorn vander Linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 27-03-2006 23:44
Locatie: Mechelen (nl)

29-07-2007 12:09

Dat ga ik ook vast en zeker doen. Maar ik bereid me graag goed voor Remco. Ik wens jou veel succes als jij met je dieptemeter van het hele meer een globaal overzicht wil krijgen. Als bv de zuidkant gemiddeld 2 meter is en de noordkant 4 meter daar kun je wat mee, daar kun je wel op inspelen met je keuze voor een te bevissen zone.

Dus kom aub niet met zulke antwoorden daar heb ik niets aan en draagt ook niet bij aan een fatsoenlijk topic.

Ik besef heel goed waar ik aan begin en ik verwacht niet dat ik hier stekken en plateaus gegeven krijg. Dat hoef ik ook niet te weten daarvoor ga ik inderdaad met mijn dieptemeter over de gekozen zone. Ik zal straks toch moeten beginnen met het kiezen van een zone waar ik wil gaan vissen. Ik probeer zo her en der zoveel mogelijk informatie te verzamelen, ik wil vooraf zoveel mogelijk informatie tot mijn beschikking te hebben wat het kiezen van een zone eventueel kan vergemakkelijken.

Mvrgr Bjorn
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

29-07-2007 12:35

Is ook nogal moeilijk plattau's aangeven,
Maar is goed te doen hoor het meer op kaart zetten heb ik zelf ook gedaan daar met gps.
Maar diepte's zijn niet belangrijk op zo'n groot water je moet gewoon de wind volgen de vissen zijn er gewoon erg windgevoelig.
Zoals op elk groot meer!!!!!!
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

30-07-2007 08:40

Allemaal IT vissers hier :cry:
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

30-07-2007 21:01

Ik kan Bjorn en volgens mij is de vraag een beetje geinterpreteerd, alsof er weer iemand is die het niet zelf wil gaan uitzoeken. Maar dat is niet het geval. Hij hoeft geen stekken te weten. Maar het antwoord van Remco, klopt. De wind is vaak een grote bepalende factor. Je kunt normaal vis vangen op dieptes van 1- 12 meter. Alhoewel er ook vis gevangen wordt op diepere stekken (op Cassien, meen ik!!)

Maar de reservoirs als Madine en Du Der, Amance, Orient, zijn toch over het algemeen niet heel erg diep? Geloof ik?! Op Amance was het diepste stuk (Vaargeul) 11 meter, dat valt mee. Vraag me ook af de reservoirs zijn toch gemiddeld genomen minder diep als een stuwmeer, over het algemeen?
weet wel dat ook op grote reservoirs de vis onder je eigen oever kan vangen...... 8) :o Het hoeft niet altijd ver uit de kant. Kijken hoe de wind de afgelopen dagen overwegend heeft gestaan kan ook helpen. De oever waar de wind (geen acht briesje) op staat is over het algemeen de beste!

groeten Etienne
carpangling rocks society sucks
Plaats reactie