info over ervaringen visvakantie,s in frankrijk.

jan van der molen
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-08-2005 11:49
Locatie: soesterberg

24-06-2007 14:15

goedendag allemaal.
ben op zoek naar die side waar je de ervaringen kan lezen over de visplaatsen waar andere vissers gevist of nog gaan vissen weet dat hij er is maar kan hem niet meer vinden,vandaar de vraag.
dus als iemand mij even op weg helpenka graag.
groeten jan van der molen en een goede vangst allemaal. :roll: :o
jan van der molen
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-08-2005 11:49
Locatie: soesterberg

25-06-2007 18:29

hallo andere karpervissers.
is er nu echt niemand die mij even op weg helpen kan. :wink: :cry:
groeten jan van der molen.
jan van der molen
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-08-2005 11:49
Locatie: soesterberg

25-06-2007 18:39

weet niet waar jij het over hebt maar kan het niet vinden ,voel je je aangesproken of zo,dacht dat we hier op de side mekaar wat konden helpen.maar zo als het lijk zijn er altijd de zelfde die van dat vreemde kommetaar hebben.
gegroet meneer. :evil:
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

25-06-2007 18:43

Wij hebben hier wel ;
http://www.karperwereld.nl/board/viewforum.php?f=59

heb je vraagstelling even aangepast, vragen naar een BTW is op dit forum niet gepast.
CarpeR Diem
jan van der molen
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-08-2005 11:49
Locatie: soesterberg

25-06-2007 19:11

oke jasper.
maar vertel weet jij het dan niet waar dat stond,jongens vertelden hoe ht daar was enzovoort of vroegen info daarover,word er gek van man ken het gewoon niet meer vinden laat staan waar ik het zoeken moet,weet wel dat je zelf in kon vullen als je dat wou welke periode je daar zat en op welke stekken,vandaar de vraag,blij dat je niet een van die bent dan.
mvg jan van der molen. :roll: :wink: :D
Gebruikersavatar
Mark Heppe
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-05-2005 20:48
Locatie: Geervliet

25-06-2007 21:18

Heb ook geen idee waar ie het over heeft, maar het doet me denken aan een btw site... Kijk anders even op btw.nl, staat alles op. Suc6 met zoeken!
Word lid van de KarperStudieGroep!
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

25-06-2007 21:28

BETAALWATEREN ZIJN TOP! :lol:

zo heb ik altijd al eens willen zeggen op dit forum en niemand neemt het mij af wand ze weten gewoon niet waar ze het over hebben! 8)


met een zeer joolige groet Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Jan Peter Teerling

26-06-2007 01:22

Thomas de nieuwe schreef:BETAALWATEREN ZIJN TOP! :lol:

zo heb ik altijd al eens willen zeggen op dit forum en niemand neemt het mij af wand ze weten gewoon niet waar ze het over hebben! 8)


met een zeer joolige groet Thomas


Laat me raden Thomas,je bent dr zo een die nog nooit een vaste stok in zn klauwen heeft gehad en op je 15e verjaardag zo'n 'fijn' setje van Vlemmix voor zn verjaardag heeft gehad?En op je 16e weet je al van de hoed en de rand?

Je bent een topper,misschien hebben Geer,Goor & Froger volgend jaar nog een knul nodig voor achter de bühne...

Met een iets minder jolige groet.

@,Jan van der Molen,zit hier toevallig ook familie van je op dit board?
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... t=susteren
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

26-06-2007 01:26

Uhmm Jan Peter Teerling ben het echt zelfde of nooit met je eens, maar nu kan ik er niet erom heen...
Dit is idd zoon geval, nog nooit een vorentje van dichtbij gezien laat staaan haakje 22 op 0,8 mm..

Zoals zo vele Jan Peter
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
K. van den Herik

26-06-2007 08:27

kheb ook nog nooit maat 22 op een 8/100e lijn gevist.

16/100e was al dun. maatje 10 was al gwacht. die koperen met oog.

en nu?
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 08:54

Jan Peter Teerling schreef:
Thomas de nieuwe schreef:BETAALWATEREN ZIJN TOP! :lol:

zo heb ik altijd al eens willen zeggen op dit forum en niemand neemt het mij af wand ze weten gewoon niet waar ze het over hebben! 8)


met een zeer joolige groet Thomas


Laat me raden Thomas,je bent dr zo een die nog nooit een vaste stok in zn klauwen heeft gehad en op je 15e verjaardag zo'n 'fijn' setje van Vlemmix voor zn verjaardag heeft gehad?En op je 16e weet je al van de hoed en de rand?

Je bent een topper,misschien hebben Geer,Goor & Froger volgend jaar nog een knul nodig voor achter de bühne...

Met een iets minder jolige groet.



hehe grappe maker!

ff me vis cv ik vis al 10 jaar, waarval 6 jaar ik frankrijk, en ja de eerste 2 jaar ben ik gewoon begonnen met een vaste stok! daarna echter werd ik al snel getroffen door anderen visserijen heb franse vrienden ontmoet ect. in middels heb ik al meer dan 35 Frankrijk sessie op mijn naam staan sommige in omstandigheden die jij niet wild weten! Maar ik ben de laatste dagen nog al prettige gestoord en heb daarom een beetje rare postingen dus als er ergen nog wat weird van me ziet staan deze week denk dan die grozer is gewoon niet goed wijs wand dat ben ik ook ff niet!
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
YANNICK deksuh
Berichten: 950
Lid geworden op: 21-05-2006 17:52
Locatie: doetinchem
Contacteer:

26-06-2007 10:58

http://www.karpervisvakanties.nl
sorry kon het niet laten er staan betaalwateren op .
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

26-06-2007 12:54

Thomas de nieuwe schreef:[ Maar ik ben de laatste dagen nog al prettige gestoord en heb daarom een beetje rare postingen dus


:cry: En dan ga je het board maar lopen te verkloten met die vage postings van je. Tsjonge jonge.....
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

26-06-2007 13:34

Hoi Jasper

wc, douche, supermarkt en viswinkel binnen handbereik. Water tot 10 hectare. ???????
Ik ken wateren die dit ook hebben en geen betaalwateren zijn.
Ik snap ook niet wat dit met de zwaarte van de sessies te maken heeft.

Ben het wel eens dat de 1e uitspraak niet op dit board past, alhoewel ikzelf ook regelmatig op een betaalwater vis....... Zelfs de Linge is voor mij betaalwater. Reken maar eens uit wat je voor een stukje land en een huis moet betalen per jaar :D

Groet,

hans
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 14:20

Niet alleen op betaal wateren, eigelijk vis ik pas sinds vorigjaar op betaalwateren, wou het eens uit proberen, en dan water was 17 hectare en eigendom van een viskweker/bioloog! Voor de rest heb ik alleen maar op rivieren en meren gevist.

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Jan Peter Teerling

26-06-2007 15:30

@Kenny,
Ik ben je eeuwig dankbaar.. 8)

@Thomas,
Moet je je Franse vrienden eens vragen,wat zij er van vinden dat steeds meer,eerst openbaarviswater,nu betaalwater wordt (met dank aan vooral de buitenlandse belangstelling,voor een makkelijke grote karper) zij er niet meer kunnen vissen omdat je dan eerst een zak euro's op tafel moet leggen.

Je spreekt jezelf tegen,je hebt het over betaalwateren en dan over HET water van 17 hectare.Dat het gerunt wordt door een bioloog(heb je zn diploma's gezien?),zegt dat iets over dat betaalwater?

En als jij al 35 sessie's in Frankrijk hebt gemaakt (wat me al hééél sterk lijkt op jouw leeftijd,en met pappie&mammie op een camping ergens in Frankrijk aan een meer staan,daar versta ik geen Frankrijk sessie onder!) dan vind ik het deste vreemder dat je na 'het 'avontuur' van niet op afgesloten water(tjes) te vissen,meren en rivieren zo als je zegt,'nu maar eens gaat kijken' op een betaalwater.. :roll:

@Yannick,
Je bent een knurft!

@Hans,
Zo als jij het zegt:

Zelfs de Linge is voor mij betaalwater. Reken maar eens uit wat je voor een stukje land en een huis moet betalen per jaar.

Zo ken ik dr ook nog wel een paar uit de mouw schudden.

Wat een ieder zelf doet,moet hij zelf weten,maar probeer niet recht te praten wat krom is.

Edit:Het is niet de bedoeling om weer in een welles/nietes spelletje te geraken,omtrent het 'fenomeen' betaalwater.
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 15:53

Peter te eerste ik snap heel goed dat je het je sterk lijkt de hoeveelheid geviste sessies in france, echter het is zo! Daar kan ik ook niks aan doen dat het een beetje sterk overkomt voor mijn leeftijd.

En wat mijn vrienden er van vinden: Toevallige is er een openbaar water verkocht aan een particulier op nog geen 25 km van mij ouders huis, de eigenaar heeft er alleen maar goeds gebracht! eerst was het een put waar je mocht mee nemen wat je wou en wat ook gedaan werd, nu zijn al die dingen verleden tijd de eigenaar heeft het water met enkelen tonnen vis tot dik in de 40pond vol gestopt daarnaast groote grasskarpers en meerval ............................ het is een heel goed lopend water waar je. Het enige en de prijs valt ook mee 15 euro voor 24 uur voor mijn franse vrienden is dit een heel interesant water aangezien ze door hun werk/opleiding vaak geen tijd hebben om ff een nachtje op de rivier voor te bereiden. Meer wateren die openbaarwater en nu niet meer heb je niet meer in de streek dus daar hoeven ze niet over na te denken.

gestolen vis vinden ze wel te ver gaan en vissen daarom meestal op de rivier!

Verder dat betaal water waar ik vorig jaar op heb gevist was omdat vrienden van mij naar een kamp mee gingen! en ik daar voor uitgenodigt was, want met nederlanders vissen in frankrijk had ik nog niet gedaan, daarbij kwam dat ik ook wel eens wilde zien hoe het er op zo een water aan toe gaat, nou bijna allen argumente tegen betaalwateren klopten niet op dit water! Ik zeg ook niet dat alle betaal wateren zo zijn maar oke. En ja eergister zat ik verschrikkelijk dom te doen op dit forum.

Verder ik bezoek zo weer een goed betaal water wat aan mij ijzen voldoet hoor het is een prima altenatief als je in frankrijk wild vissen maar doordat je een druk leven hebt (en mij leven woord ook steeds drukker) niet genoeg tijd hebt voor een goede voorberijding.

verder nog iets ???

gr.Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas de nieuwe op 26-06-2007 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-06-2007 15:54

Thomas de nieuwe schreef:BETAALWATEREN ZIJN TOP! :lol:

zo heb ik altijd al eens willen zeggen op dit forum en niemand neemt het mij af wand ze weten gewoon niet waar ze het over hebben! 8)


met een zeer joolige groet Thomas



YANNICK deksuh schreef:www.karpervisvakanties.nl
sorry kon het niet laten er staan betaalwateren op .



1. Wat absoluut niet mag :

Ongepaste berichten, hieronder vallen :


1e. Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren of waar reclame gemaakt wordt voor betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organisatie waar u geboekt heeft.

:oops:
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 15:56

Dit is geen reclame maar mijn mening ruud!

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Jan Peter Teerling

26-06-2007 16:02

@Thomas,
Lees je laatste posting nog eens door..vol gepropt met dikke vis tot in de 40pnd..Waar koop je 40pnd+ vissen?,is de een onderzoek gedaan voor aanvang van uitzetting,is de vis gecontroleerd op ziektes,blablablabla

Ik ga met jou verder geen discussie aan,het zal wel aan je leeftijd liggen,de hormoontjes gieren door je lichaam,je wordt opstandig,je eerste donshaartje op bep. lichaamsdelen beginnen door te komen,je begint meisjes anders te zien...Kortom je pubert,en denkt alles beter te weten..
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 16:04

waar je die koopt in een vis kwekerij moet je er een link van hebbe?? http://www.pisciculturehorton.com/
en ja er woord bij een visserij managment naar van alles onderzoek gedaan dat staat ook allemaal op die site !
zo kijk maar eens!

gr.Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas de nieuwe op 26-06-2007 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-06-2007 16:06

Enne waar komen die vandaan????
Vissen is een hobby, geen religie!
Jan Peter Teerling

26-06-2007 16:07

Verdomme Douwe,je was me net voor.. :D
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

26-06-2007 16:39

die worden daar van klein af aan gekweekt!

gr.Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Jan Peter Teerling

26-06-2007 16:41

En jij bent erbij Thomas...Vanaf het eitje tot de 40,50,60pnd om zeker te kunnen weten,dat er geen stiekem,door de achterdeur aangeleverde, gejatte vissen,van 40,50,60pnd tussen zitten..?

Al aan de clearasil?