Lekker gevist, mannen?

Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-06-2007 22:02

Strakke actie Chris,

Jammer wel dat er een bedrijfje bij betrokken word vanwege de kleding en stickers.

John P en H v Moorsel zullen nu eindelijk gaan inzien waarom ik altijd met een http://www.dusseldorp.nl/ cap aan het water zit.
Groet'n Henk..

still growing Old.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

12-06-2007 03:36

Dit soort ellende is helaas niet alleen aan Franse wateren voorbehouden.

Ging jl. Zondag om ca 16.00 u.even kijken bij een een klein plasje in een bekend recreatie-gebied omgeving Den Haag.
Trof daar 2 Chinezen aan die zeer amateuristisch met de vaste stok bezig waren, en zowaar een mid-veertig Karpervisser, voorzien van alle
wel of niet noodzakelijke spullen. Tophengels, groot schepnet, voerboot, en onthaakmat.
Aardige man. die al 'sochtendz zeer vroeg aan de slag was gegaan, en die in de loop van de dag een toenemend aantal witviisers zag arriveren.

Toen ik aankwam waren bijna alle witvissers reeds vertrokken, en
mijn aardige karpervisser had al 2 vuilniszakken gevuld met hun
achtergelaten rotzooi. Blikwerk, plastics , voerresten.
Lag daar niet wakker van, zei hij. Was dat gewend.

Hoezoo Karpervissers verpesten alles?
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Marcel Kosters
Berichten: 272
Lid geworden op: 21-09-2003 02:00

12-06-2007 04:35

Chris Noorlander_ schreef:In mijn openingspost had ik het over "bekendere gestaltes die boilies krijgen van een bekend merk. Deze doelgroep noemde ik binnen de alinea over het zo dronken als een kanon achter de hengels zitten". Niels haakt erop in en noemt een bekend boiliemerk, neemt dit nu terug.

Dan ben ik toch genoodzaakt om te zeggen dat de dronken "karpervisser" waar ik het over had zeer zeker wél "boilies van een bekend merk" krijgt en geen wannabee is. Even om verwarring te voorkomen. Ik neem aan dat bekenden van hem, of teamgenoten echt wel weten over wie het gaat. Ik ga er daarom ook vanuit dat deze persoon wel word aangesproken. Mocht later blijken dat het voor insiders nog steeds onduidelijk is over wie of wat ik het heb, zal ik alsnog naam en toenaam uitspreken, maar tot die tijd wil ik geen bekende boiliemerken publiekelijk aan de schandpaal hangen, omdat één zielige "karpervisser" het voor ze verpest.

m.v.g. Chris


Hey Chris,

ik weet op wie je doelt, maar denk dat je dat "publiekelijk aan de schandpaal hangen" achterwege kunt laten, want men weet het inside wel. Ook zou ik niet te snel met het vingertje richting 1 persoon wijzen (ik zeg niet dat jij dit doet), want het is wellicht een groter probleem dan 1 individueel, gesponsord of niet.

Daarom vind ik het des te meer prijzenswaardig dat je het algehele probleem hier op het board durft aan te kaarten.

mvg
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

12-06-2007 20:26

Chris jij bent echt een zeikerd man!
Nee hoor geintje vriend! En het gebeurd helaas overal.
Weet je nog bij ski nautique, al waren dar waarschijnlijk geen vissers.
En in Nederland, denk maar eens aan de sloterplas of het lage bersche bos man dat is toch ook gewoon 1 grote klotezooi.
En het zijn juist op die peppiewateren waar dit gebeurd.
Jij hebt het erover dat dat daar in Metz ook een peppiewater is en voila...Klotezooi.
Ik mag niks zeggen want ik ben ook geen heilige geweest maar heb wel altijd netjes mijn zooi opgeruimd.
Ik vind het wel slim om geen merknamen te noemen want ik denk ook niet dat die er veel aan kunnen doen. Ze zijn er immers niet bij.
Wellicht dat ze nu wel wakker zijn.
Ik zie je dinsdag weer maat, en zou jij mijn aankomende mail van {waarschijnlijk} donderdag of vrijdag uit willen printen en meenemen naar de vergadering, Thanx mate!
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl