Lac De Monampteuil

Plaats reactie
jan van susteren
Berichten: 246
Lid geworden op: 26-04-2007 12:18
Locatie: horn
Contacteer:

11-05-2007 09:41

wie kan me meer informatie geven over dit water hoe je beste daar kan vissen wat voor aas denk bv. aan boiles,particels enz. welke rig het beste is en wat voor matirialen minstens nodig hebt.. jullie kunnen mij naartuurlijk ook altijd een pb stuuren hartelijk bedank alvast
groeten,
jan van susteren
mooie karpers en mooie vrouwen zijn moeilijk aan de haak te slaan
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

11-05-2007 12:24

Beste Jan, volgens mij heb je het forum ondekt :lol: . Maar je vraagt wel heel veel naar de bekende weg. Van betaalwater naar het Albert kanaal jezus man 8) Lijkt me handig om of de zoekfunctie te gebruiken of eens heel goed na te denken wat je nu wilt :wink:

Succes
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

11-05-2007 14:22

Jan je stelt 3x dezelde vraag of steeds een ander water.
Weet je ondertussen al waar je naartoe wil, of ben je aan databse aan het aanleggen met frankrijk informatie ?

In dat geval zal je hier op het board weinig respons krijgen.
Wil je serieus gaan vissen in Frankrijk, lees dan eerst het artikel aan het begin van dit topic, misschien word je dan een heel stuk wijzer.

Toine.
Gebruikersavatar
robin de ronde
Berichten: 736
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

11-05-2007 16:03

Ik heb vernomen dat het nachtvissen in 2007 niet meer is toegstaan, iemand wellicht meer informatie hierover?
Als het nog wel is toegestaan, geen aanrader. Omdat de halve nachtviszone verdwenen is-> vrij weinig overlengte waar je `snachts mag vissen ik geloof iets van 500 meter. De kans is dus groot dat het vol zit met collegavissers :wink:

Als je toch wil gaan, veel succes! Het vissen verschilt daar bijna niets van een (druk bevist) nederlands water.


gr. Robin
Gebruikersavatar
Bas Berendsen
Berichten: 76
Lid geworden op: 08-05-2007 13:37
Locatie: Doetinchem

11-05-2007 17:28

Jan hou toch een keer op met dat domme geouwehoer.. Je verpest echt ieder forum hiero . Je wil in de zomer heel frankrijk en heel belgie gaan bevissen. . Eerst kaart je de kutste betaalwateren aan en dan begin je ook ineens over kanalen....Dit is echt kut.... Ik geef je een tip, ga op een het plaatselijke parkwatertje vissen, lees tijdens het vissen heel vaak de karperwereld, en misschien als je dan je best doet snap je wat karpervissen inhoud . Het is echt de grootste onzin wat je doet... Of je kan natuurlijk gaan witvissen, maar zelfs de vangst van een voorn ben je nog niet waard!!!!
_________________
Iedere vangst mag gewaardeerd worden!
Iedere vangst mag gewaardeerd worden!
benny zwart
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-05-2007 08:55
Locatie: alblasserdam

13-05-2007 16:22

ik ben er voorg jaar geweest er is inderdaat een stug weg maar er is ruimte zat ik ben er daar voor ook al eens geweest en heb wijneg last van anderen vissers ge had ik heb best goed gevangen by het grooten lelievelt er is aleen wel veel wier dus je kan better een boot mee nemen
Plaats reactie