Les Ormes in de Lot-et Garonne

Plaats reactie
Pascal Krebbers

21-01-2007 17:04

Wij gaan dit jaar op vakantie in het departement Lot-et Garonne, hier ligt boerderij camping en Tentenhotel Les Ormes vlakbij het plaatsje Saint ETIENNE DE VILLEREAL.
Het is de gezinsvakantie maar er schijnt een putje op te zitten van 1 hectare waarin ook karper zit, dus de hengels gaan mee.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die hier geweest zijn of misschien in de buurt en nog tips hebben voor dit watertje en of water in de buurt.
Hierbij gaat het wel om instantvisserij daar ik met mijn gezinnetje op stap ben en dus niet enkel om te karperen.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

31-01-2007 20:20

Een plasje van 1 hectare zeg je...
Wat wil je daar nou voor tips voor hebben?
Je gaat ook nog instant vissen...?

Ik denk dat als je daar zelf nog niet uit de voeten kunt.. dat je beter je hengels thuis kan laten.

En over water in de buurt,
Uhm... De Lot misschien? :wink:
¤¤¤PROOST¤¤¤
Pascal Krebbers

31-01-2007 20:43

Mitchel Bruinsma schreef:Een plasje van 1 hectare zeg je...
Wat wil je daar nou voor tips voor hebben?
Je gaat ook nog instant vissen...?

Ik denk dat als je daar zelf nog niet uit de voeten kunt.. dat je beter je hengels thuis kan laten.

En over water in de buurt,
Uhm... De Lot misschien? :wink:


Nou tips of er wel karper zit bv, of het niet helemaal kapot gevist is etc. 8)
En zelf niet uit de voeten kunnen ?
Ik stel een doodnormale vraag en jij neemt meteen zo een bevooroordeelde houding aan ?? Waarom is er anders dit carpboard met deze toppics als iedereen alles al weet :o

Heb inmiddels al wat normale tips gehad via dit toppic http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=37677

En de LOT ja hehe als je in de lot op vakantie gaat, maar wil gewoon s'avonds of s'ochtends ffies vissen als het mogelijk is, het is geen visvakantie maar gezinsvakantie en de hengel gaattoevallig mee :wink:
Gebruikersavatar
Bjorn vander Linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 27-03-2006 23:44
Locatie: Mechelen (nl)

12-02-2007 21:43

Wat een dom antwoord inderdaad... :o :roll:

Mitchel Bruinsma schreef:Een plasje van 1 hectare zeg je...
Wat wil je daar nou voor tips voor hebben?

Als Pascal niets van dat water afweet kan elke tip voor hem nuttig zijn. Zeker als hij wat minder tijd heeft omdat hij, zoals hij al zei met zijn gezin op vakantie is, is elke tip bruikbaar.

Mitchel Bruinsma schreef:Ik denk dat als je daar zelf nog niet uit de voeten kunt.. dat je beter je hengels thuis kan laten.

Wat is dat nou voor onzin?? Kom jij maar s een paar dagen hier op een putje vissen van nog geen hectare, 100 karpers! Eens zien of jij wat vangt...

Met ergerende groet,
Bjorn
Pascal Krebbers

12-02-2007 21:57

Yo Bjorn bedankt, dacht dat het al aan mij lag. Ben gelukkig dus niet de enige die dit een vreemde reactie vond :wink:
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

13-02-2007 18:38

Wat wil je horen (lezen) dan?

Zoek een talud, rietkraag, lelieveld, overhangende struiken, omgevallen boom, een plateau?????? Kom op man..! Ga heen en vis..!

En Bjorn, is goed, maar zorg er dan wel voor dat jij er niet zit op dat moment. Heb een hekel aan ergerende mensen nl.
¤¤¤PROOST¤¤¤
Danny Mieremet

13-02-2007 20:02

Pascal Krebbers schreef:nog tips hebben voor dit watertje en of water in de buurt.
Hierbij gaat het wel om instantvisserij daar ik met mijn gezinnetje op stap ben en dus niet enkel om te karperen.

Alvast bedankt.


Instant... Neem een boterhamzakje bolletjes mee en rijg een van die bollen aan de her en werp in, maar niet te hard! Anders gooi je hem misschien op de overkant.

Oja, ook niet te ver naar rechts of links gooien. Want ook daar heb je last van overhangende takken waar je lijntje in verstrikt kan raken.

Verder heel veel succes en als je meer info wil kun je me PBen

Gr Mieremet :wink:
Pascal Krebbers

13-02-2007 20:30

he jongens jullie kunnen zo het theater in met een cabaret programma, echt waar zo lollig en bijdehand als jullie zijn :lol: :lol:

kan wat mij betreft een slot op dit toppic, dit soort geneuzel heeft niemand verder wat aan.
Danny Mieremet

13-02-2007 22:08

Volgens mij gaf ik net het tipje van de sluier weg.... :( :oops:
Als je nog meer info wilt hoor ik het wel :wink:

Gr Danny
Plaats reactie