lac de vouglans

Plaats reactie
stef v.d linden
Berichten: 39
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

22-01-2002 13:35

hallo allemaal
Ik van plan om deze zomer mijn vacantie door te brengen bij lac de Vouglans.
Zijn er misschien mensen bekent met dit water en weten die of het er goed vissen is?
Aangezien mijn vrouw en twee kinderen mee gaan zullen het geen nachtvis sessies worden maar ik had al half en half begrepen dat dat ook niet toegestaan is.Weet verder iemand of er een Gamme vert in de buurt is want dar scheelt ook weer een hoop gewicht aan mais e.d en het is daar ook stukken goedkoper.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Marco Havelaar
Berichten: 104
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Hoeksewaard
Contacteer:

28-01-2002 14:47

Op vouglans kan je bij mijn weten zonder echte problemen nacht vissen.Het is er dan ook niet echt druk.Een Gamme Vert winkel heb je in de buurt van Pont de Pyle.Het is overigens een paradijselijke omgeving om in te vertoeven.
silures:
"If the earth didn't suck, we'd all fall of you know!"
http://www.silures.nl
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

28-01-2002 22:45

Beste Stef,
Lac de Vouglans is een 1e catgorie water, nachtvissen is er verboden. Je mag er dus vissen vanaf een half uur voor zonsopgang (lokale tijd!!!) tot een half uur na zonsondergang (wederom lokale tijd!!)
Er zijn het afgelopen jaar een fors aantal bekeuringen (met daarbij inbeslagnames van hengels etc)uitgedeeld wegens het zich niet houden aan de bepalingen van een half uur voor en na... (lokale tijd!!). Bij het kopen van je vergunning s.v.p direct even een tabel van deze locale tijd vragen, is daar bekend.
Plaats reactie