Keuze visstek?!?!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

09-11-2002 17:12

Ik vraag me af waarom mensen zich focussen op van die hele bekenden meren in frankrijk. Ik weet dat er biggen zwemmen maar dat is toch niet het enigste??
Ik ga volgend jaar voor het eerst naar frankrijk. Wat ik doe is alle spullen meenemen en dan gaan zoeken naar een meer. Er zijn duizenden meren in frankrijk die er heeeel mooi uitzien. Ik ga er een normale vakantie van maken en ik denk dat ik vanzelf een mooi meer tegen kom. Is er misschien iemand die dit misschien dom vind of juist normaal?? In nederland gaat het toch ook zo, je komt toch ook de beste stekken tegen door te zoeken?
En dat mensen gaan wachten op een stek vind ik helemaal vreemd, ik heb het wel vaker gehoord maar volgens mij zijn er nog heel wat meren die niet bekend zijn en niet ontdekt waar ook biggen zitten. Dit is dan toch veel leuker???
Gegroet....
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

09-11-2002 17:15

michel , het zoeken is natuurlijk leuk
mess dat de meesten dit nie doen omdat ze zeker willen zijn van vis en ze lezen dan de verhalen op het net en denken dan dat het poepsimpel zal zijn .
ik zou zeggen : zoeken die handel

en michel hopelijk vind je een mooi maagdelijk meer :wink:

MVG miguel
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

09-11-2002 20:09

Ja zie je nou wel, dat dacht ik al. Ik ga lekker zoeken en een b eetje vakantie houden. Die biggen komen wel.......
Steven Stegeman
Berichten: 97
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00
Locatie: Rekken, Gelderland

10-11-2002 13:35

Helemaal met bovenstaande postings eens! Ben in 2001 voor het eerst met karper in aanraking geweest bij een mooi meer. In 2002 teruggekomen en weer makkelijk mooie vissen gevangen. Geen dikke vette biggen, maar wel veel vis van rond de 20 pond en ik weet zeker dat er grotere zitten. Dus ga ik in 2003 weer en dan probeer ik in die omgeving nog meer mogelijkheden te vinden.
En dan maar hopen dat het een rustige plek blijft en niet iedereen er naartoe krost want het is daar echt goed vissen.
Arnold Haandrik

10-11-2002 13:42

of ze nog echt maagdelijk zijn laat ik het ff in het midden,maar er zijn er nog meer dan menig karpervisser denkt.
(oordelende over mn eigen sessie medio aug)
Vergeet die Bekende wateren en ga zelf op zoek naar een ONbekend water,je zult versteld staan.
neem wel een boot mee,ik had dat dus niet en dan ben je gedoemd door te rijden,want op veel wateren kun je niet of nauwelijks bijkomen met je auto,(ook uit eigen ervaringen,was er een plaatsje,kon je daar met je boot vertrekken maar echt geen bivvie opzetten)

met groet
Harald.
Plaats reactie