nog recente lac du der vissers hier??

Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-09-2006 19:40

gister terug van lac du der en was om te janken qua gewichten.....ene knol na de andere,sporadisch een spiegel er doorheen en ook niet meer de gewichten van toen....

patrick monin alias de snor zegt nu zelf eindelijk ook dat het heel moeilijk geworden is op du der....er zijn heel veel schubkarpers uitgezet tussen de 5 en 15 pond,lokale witvissers vangen zelfs schuppies van 1.5 kilo

veel vissers die we spraken hebben het over diefstal icm een virus/vissterfte

andere hebben het over tijdens de vidange/drooglegging vorig jaar,de reapraties hebben bekostigd door het verkopen van grote karper(lijkt me beetje sterk)

nu is het bekend dat veel engelsen grote karpers van lac du der hebben weg gehaald en ik op sites al heel veel vissen heb gezien op internet op de brochures van betaalwateren die verdacht veel leken op du der vissen


heeft iemand hier nog wat over te zeggen??
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

24-09-2006 13:25

barry stevens schreef:nu is het bekend dat veel engelsen grote karpers van lac du der hebben weg gehaald en ik op sites al heel veel vissen heb gezien op internet op de brochures van betaalwateren die verdacht veel leken op du der vissen


Dat is toch algemeen bekend?
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

24-09-2006 17:20

wil wel is weten of hier recente vissers zijn die wat mee gemaakt hebben en geen mensen die ervan gehoord hebben
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
maarten kok
Berichten: 434
Lid geworden op: 10-11-2005 09:14
Locatie: enkhuizen

24-09-2006 18:24

ja barry er is wel degelijk vis weggevangen en overgezet naar de naast gelegen prive wateren in santdizier en la horre die jongens gaan met watertanks en zuurstofpompen door de kanaaltunnel en door heel engeland verspreid gr mk
Plaats reactie