waterstanden rivieren

Plaats reactie
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

19-09-2005 14:52

Hmmm, een beetje afgezaagd!! :oops:

Ik zou graag van mensen die net terug zijn uit frankrijk even willen horen hoe het met de water standen is in noord Frankrijk op het moment. Ik wil graag een rivier bevissen maar wil even horen hoe het met de stroming is in de rivieren.

Is er iemand die mij een handje op weg kan helpen?

Mvgr. Rene Berger
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

19-09-2005 18:14

Hallo Rene

Ik weet niet wat jij exact onder "noorden" verstaat, die sloot die door Parijs loopt iig, stond drie a vier weken geleden nagenoeg stil, en is in de loop van mijn sessies heeeeeeeel erg langzaam op gang gekomen. Vorige week stond er zowaar een klein beetje een kabbel. Maar wat mij betreft nog bij lange na niet wat het zou moeten zijn. (heb het het liefst nagenoeg onbevisbaar, dan worden die karpers helemaal kriegel) Tsja, en de waterstanden, die heb ik daar nog nooit meer zien verschillen dan laten we zeggen -10 centimeter-.

m.v.g. ChrisN
Gebruikersavatar
Ray v/d Bos
Berichten: 497
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: Doesburg

20-09-2005 13:58

Rene


ik weet niet hoe je Frans is maar kijk eens op:

http://www.lorraine.ecologie.gouv.fr/SPC/bulquo.htm


en dan klikken op Debits moyens journaliers


staan wel meer dingen op van de waterstanden gewoon een beetje surfen.
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

20-09-2005 14:10

Chris en Ray,

Bedankt voor jullie reacties, mijn frans is echt slecht. Ik weet nog net carp de nuit en carte de pech. Voor de rest blijft het bij ne parlez vous francais en dan houdt het echt op. Niet opgelet op school he dan krijg je dat. :oops:

In ieder geval enorm bedankt, als er nog meer mensen zijn die op de hoogte zijn van de waterstanden in de rivieren of weten of ze hard stromen of juist niet dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Rene Berger
Plaats reactie