departement de oise de rivier en de meren?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
chrisje bastiaansen
Berichten: 31
Lid geworden op: 31-01-2005 21:34
Locatie: breda

13-02-2005 13:06

karpervissers een vraagje
is er iemand bekend op rivier de oise dept 60
of een van de vele meren en putjes
wij willen er mischien gaan vissen alle info is welkom
we gaan trouwens begin mei
weet niet of er al mensen gevist hebben
is het een breed water en is het natuurlijk ?
nou ja ik zei al alle info is welkom
bedankt alvast en ik hoop op reaktie
groetjes chris....................................................
als ze me missen ben ik vissen en niet achter het net maar er voor!!!
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

19-02-2005 16:24

Chris,

In het departement Oise ben ik vorig seizoen 2 keer geweest samen met mijn vismaat. De eerste sessie in mei op de rivier de Oise, te koud voor de tijd van het jaar en 5 dagen geen stootje gehad. In september weer geweest, lekker weer en mijn vismaat had een paar kleine spiegels. In de zomer is hij alleen geweest en heeft leuk gevangen (zul je net zien als ik er niet bij ben...)

Je moet het treffen met het weer begin mei, kijk voordat je gaat wat het weer wordt (meestal een paar graden warmer dan in Nederland, en opletten op de hoeveelheid neerslag). Wij hebben in dit departement ook aardig wat kilometers afgereden op zoek naar een leuke put/meer maar niets kunnen vinden. De meeste putten zijn:

-Prive-bezit
of
-Betaalwater
of
-Vol met wier
of
-..............

ga zo maar verder, op de kaart lijken het veel belovende stekken maar ik vond het tegenvallen. Wij richten ons op de Rivieren de Oise & Aisne, goed bestand aan karper. Je moet niet bang zijn om te blanken. Verder een mooie omgeving, kilometers rivier met redelijk veel bereikbare stekken. Mocht je gaan begin mei dan hoor ik graag hoe het afgelopen is.

Liever een dikke vis van de rivier dan van een BTW!
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Plaats reactie