Vakantie

Plaats reactie
sjors heldens
Berichten: 76
Lid geworden op: 10-05-2004 17:08
Locatie: Sevenum

17-01-2005 23:25

Hallo,

Het afgelope jaar ben ik niet op visvakantie geweest maar heb wel een enorm mooi visjaar achter de rug. Maar er begint toch wat te jeuken en ik zou dit jaar graag weer erop uit trekken naar frankerijk.

Andere jaren ging ik met mijn ouders mee op vakantie die dan een camping aan een meer uitzochten en ben enkele malen (alleen) naar moulin de boiron geweest (belgie) Maar het buitenland avontuur lonkt weer en ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuw avontuur.

Ik heb al wat rond gezocht op internet maar daar kwam ik eigenlijk niet direct tegen wat ik zocht. Ik zoek namelijk een klein water waar niet meteen de grootste karpers op zwemmen maar waar ik gewoon rustig een weekje kan vissen met mijn vriendin. Ook moet het in Noord-Frankerijk liggen of belgie i.v.m. vervoer (heb wel rijbewijs maar geen auto en huren is zo duur :-? )

Nu is het mij opgevallen dat op internet eigenlijk alleen over groot water informatie te vinden is wat dan natuurlijk ook druk bevist is. Is er iemand die een internet adres heeft of informatie over een water wat ik zoek? Ik snap dat niemand staat te springen om zulke informatie te delen maar ik ben gewoon niet van plan op een betaalwater te gaan vissen en zou toch graag met mijn vriendin een leuke visvakantie hebben.

Alle informatie is welkom (PB)

mvgr sjors
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

18-01-2005 17:48

http://www.carphunters.suite.dk/Parcour ... Venues.htm
Ik denk dat je daar wel een watertje naar je keuze kan vinden :wink: ...


MVG

FP
sjors heldens
Berichten: 76
Lid geworden op: 10-05-2004 17:08
Locatie: Sevenum

18-01-2005 18:07

Kijk dat is nou precies waar ik naar opzoek was :D
Bedankt!

Vang ze,
sjors
Plaats reactie