extra info Panneciere

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arend Bleijerveen
Berichten: 98
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Blokker
Contacteer:

18-09-2004 22:30

Beste karpervissers,

Eind oktober zijn wij van plan om voor het eerst te gaan vissen op Lac de Panneciere.
Over dit meer is al veel bekend over de nachtviszones, bestand, etc. en de rest komen we wel ter plekke achter.
Graag zou ik wat extra info willen over de bereikbaarheid van de stekken op de nachtviszones omdat één van de vissers slecht ter been is. Normaal zal het wel geen probleem zijn, maar doordat de waterstand in het meer op zijn laagste punt staat eind oktober weet ik niet wat we kunnen verwachten, of is de situatie gelijkwaardig met Lac du Der in september?

Bij voorbaat dank,

Cheers Arend
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

18-09-2004 23:45

Arend, ik heb je een PB gestuurd.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

19-09-2004 23:18

Sorry Ronnie, bij uitzondering heb ik net jouw PB beantwoord. Is geen onwil, maar ik heb gewoon geen tijd om naast alle mail etc. ook alle PB's te lezen en te beantwoorden.
marc janssens
Berichten: 40
Lid geworden op: 22-12-2002 01:00
Locatie: Herentals

03-10-2004 23:02

Arend, ik ben een dikke week geleden nog aan Panneciere geweest.
Het water was al zeer sterk gezakt maar alle stekken zijn goed te bereiken met de wagen dus dat mag geen probleem zijn. Ik heb er zelf wel niet gevist maar er zaten wel veel Nederlanders en die vertelden dat de vangsten echt belabberd waren. Hopelijk heb je hier wat aan. volgens mij moet je daar nooit dergelijke toestanden verwachten als op Du Der want de bodem is er heel anders. Het is geen kleibodem zoals op Du Der dus.....

Groetjes Marc
Plaats reactie