prijzen in de supermarkt
- arnold buurman
hoe zijn de prijzen van de artikelen in (noord)frankrijk in de supermarkt?het zelfde als hier of duurder/goedkoper?kga voor het eerst en als het rendabel is wou ik daar mijn boodschapjes doen.
- Frank Avezaat
- Contacteer:
reken er maar niet op dat het erg goedkoop is, op sommige artikelen uiteraard wel maar een hoop artikelen niet heel veel anders geprijs dan in Nederland hoor.
Probeer maar zoveel mogelijk dingen mee te nemen uit nederland
Probeer maar zoveel mogelijk dingen mee te nemen uit nederland

Laatst gewijzigd door Frank Avezaat op 04-04-2004 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter postema
Arnold,
dit ligt een beetje aan de supermarkt waar je inkoopt, lecler b.v is vergelijkbaar met een ah, we gan zelf altijd naar de supermarche en de aldi.
qua prijzen lees reply in veel zaken zijn vergelijkbaar met nederland, alleen groentes zijn er wel vrij prijzig.
groet,
peter
dit ligt een beetje aan de supermarkt waar je inkoopt, lecler b.v is vergelijkbaar met een ah, we gan zelf altijd naar de supermarche en de aldi.
qua prijzen lees reply in veel zaken zijn vergelijkbaar met nederland, alleen groentes zijn er wel vrij prijzig.
groet,
peter
- jordyopthof
nou, goedkoop is anders!!!!
koop hier maar wat zaken die houdbaar zijn. Kost je klauwen vol met geld. Wel zijn vleeswaren en vlees niet echt duur.
Maar dingetjes als jam, chocolade paste enz zijn wel duur. noem maar een paar dingen op maar je snapt het wel
koop hier maar wat zaken die houdbaar zijn. Kost je klauwen vol met geld. Wel zijn vleeswaren en vlees niet echt duur.
Maar dingetjes als jam, chocolade paste enz zijn wel duur. noem maar een paar dingen op maar je snapt het wel
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
haha eet jij jam dan langs de waterkant wij eten meestal gebakke spek met eieren en kwa brood beleg allemaal lekkere dingen ,maar wat ik wou zegge je kan beter daar eten halen scheeld je ruimte in de auto en je heb het daar vers .alleen voor de 1e dag mestal nemen we mee en de rest daar lekker halen
- Chris Noorlander
- Contacteer:
Hallo Arnold
Ik zou het gewoon in de Franse supermarkt halen, om verschillende redenen: Je hoeft geen blikvoer mee te nemen, deze zijn gewoonweg een stuk duurder dan wanneer je vers in Frankrijk koopt. Vers is ook vooral smakelijker. Zoals Erwin het al aangeeft scheelt het ook nogal aan bagage in de auto. Eigenlijk koop ik de laatste tijden helemaal niets meer in Nederland, ik neem een stapel flappen mee, en ik zie wel waar ik in de Franse supermarkt tegenaan loop.
m.v.g. ChrisN
Ik zou het gewoon in de Franse supermarkt halen, om verschillende redenen: Je hoeft geen blikvoer mee te nemen, deze zijn gewoonweg een stuk duurder dan wanneer je vers in Frankrijk koopt. Vers is ook vooral smakelijker. Zoals Erwin het al aangeeft scheelt het ook nogal aan bagage in de auto. Eigenlijk koop ik de laatste tijden helemaal niets meer in Nederland, ik neem een stapel flappen mee, en ik zie wel waar ik in de Franse supermarkt tegenaan loop.
m.v.g. ChrisN
- Jeroen houdijk
- Contacteer:
Hoi,
Je moet er in ieder geval geen "six-pack of heiniken" kopen, het lokale bier is best te drinken en veel goedkoper.
Verder viel mij op dat er geen blikken soep te krijgen zijn, alleen cup-a-soup varianten en bouillon en zo.
In een hupermarche zijn soms zelfs hengelspullen te koop trouwens!
Jeroen
Je moet er in ieder geval geen "six-pack of heiniken" kopen, het lokale bier is best te drinken en veel goedkoper.
Verder viel mij op dat er geen blikken soep te krijgen zijn, alleen cup-a-soup varianten en bouillon en zo.
In een hupermarche zijn soms zelfs hengelspullen te koop trouwens!
Jeroen