Nash schuwt blijkbaar 'het grote geld' ook niet!!!

Plaats reactie
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

22-01-2004 01:33

Zie: http://www.nashresorts.com/
En een mooie nieuwe naam verzonnen: Lac Chateau Cavagnac.
Daarvoor heette dit meer in goed Frans gewoon Lac de Bournazel!!!

Tja, als Robert Raduta in bepaalde weken 180 vissers à ca. 500 Euro per week (is dus wel 90.000 Euro per week!) op het Sarulesti meer in Roemenië kan krijgen, waarom zou dit dan in Frankrijk in verhouding niet lukken als je daar ook grote vissen van openbare wateren hebt 'overgeplaatst' naar Chateau Cavagnac?

Sorry, maar ik wordt hier echt kotsmisselijk van, hopelijk ben ik niet de enige...
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

22-01-2004 01:52

Misschien een goeie om "meneer" Nash eens te trakteren op een lekkere rochel in het gezichtje,de volgende keer dat ik hem op een beurs tegenkom..........................
Jaja,tot zoiets moeten we ons niet verlagen...blabla......bla..........
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
jan van kranenburg

22-01-2004 02:17

Aart,

Probeer me in te leven in je woede en frustratie.

Goed, dat "lake" heeft nu een andere naam en een andere eigenaar (?).
Ziet er leuk uit qua vangsten. Hengels en alle verdere zooi "included".

Volgens jou zijn er vissen overgezet.
Als je denkt dat dit feit mensen ervan weerhoudt om daar te gaan vissen, dan ben je "niet van deze wereld'.

Begrijp wel dat er volgens jouw normen weer een water naar de klote is,
Maar wat probeer je hiermee te bereiken?

Behalve een zeer klein aantal gelijkgestemden, trekt niemand zich er iets
van aan.

Zeer jammer, zeer betreurenswaardig. maar wel de feiten.

Windmolens gevecht, Aart? Misschien te winnen.

Ik zelf ben door Robert Spuijbroek op de hoogte gebracht van mogelijke ellende op le val de l'aisne in Belgie, en dat ging zelfs mij te ver. Dus er is hoop.

mvg

Jan
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-01-2004 07:14

Aart,

Ik zie dat het bij Rodez in de buurt ligt.
Dus het ligt in de buurt van Lac de Pareloup?

overigens de foto's van dit water zien er wel mooi uit. Maar helaas de kans dat de vissen die erin zitten niet op een eerlijke manier verkregen zijn is helaas erg groot :(

Hmm.... ik doe met Dennis mee mocht ik hem ooit tegen komen..

BAH

Frank
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-01-2004 08:45

Kans 100 % mannen:

The majority of carp are upper 20s and 30s, going up to 60lb-plus, with a conservative estimate of at least 100 fish over 40lb.

Kan dus niet in een paar jaar.

Van deze tijd? Helaas zijn sommige karpervissers niet meer van deze tijd en gaan voorbij aan de behoefte voor duurzame ecologische systemen. Dit zal zich op den duur gaan wreken. Onze hobby staat of valt bij de maatschappelijke acceptatie voor hetgeen wij doen.

Groeten, Kees
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

22-01-2004 09:06

Dennis,

Volgens mij is de firma ruim vertegenwoordigd op de beurs van de Watersportcentrale in Genk, België. Dus, grijp je kans...

Groeten,

Mark
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

22-01-2004 09:20

Beste Mensen,

Wat ik me nu meteen afvraag is, heeft hij nog niet genoeg geld verdiend, over de ruggen van hardwerkende karpervissers? Moet het nu ook nog over de (soms erg brede) ruggen van de karpers? Wat een geldlust zeg, en wat een grote PANNEKOEK dat zelf hij zich nu al gaat bezighouden met het verplaatsen van karpers. Rochelen in iemands gezien zal ik nooit doen, maar een schop onder zijn kont heeft hij wel een beetje verdiend.

Oh ja, kijk nog even bij catch reports hoe de overliggende oever verloopt op de foto rechtsboven, geeft al aan dat de foto is gemaakt met een stuk of 30 lenzen ervoor. Iets wat ik al verschrikkelijk vaak ben tegengekomen bij Nash, in de trant van: "wij vissen met de tackle (en nu op het meer) van Nash en vangen daardoor de grootste vissen."
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

22-01-2004 10:32

En weet je wat het leuke is, 90% zal hem nog steeds vriendelijk een hand geven en doen alsof er niks aan de hand is. Ik ken de hele man niet, maar als hij zo'n dingen doet dan krijgt hij dus echt GEEN hand meer van mij.

Jan, het is een kwestie van blijven roepen, iemand zou eens het lef moeten hebben om die gozer flink op zijn nummertje te zetten.

mvg
Stefan
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-01-2004 10:53

Stefan,
en dan even cynisch bekeken?

denk je nu werkelijk dat nash er wakker van ligt of jij met een aantal andere nederlanders het niet met hem eens is of hem geen hand meer geeft.

Hem op zijn nummer zetten en dan? denk je dat die dan in zijn schulp kruipt en stopt met zijn werkzaamheden, er is meer nodig dan dat alleen indien je het noodzakelijk vind om er iets aan te doen.

gegroet,
Peter
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-01-2004 10:56

Inderdaad Peter,

Ik snap Stefan wel hoor. Maar even realiseren dat deze kerel op een bepaalde manier wel zijn "macht" of hoe je het ook wil noemen op de karpervisserij heeft. Wel in het negatieve denk ik :)

Toch heb ik altijd al een hand van Stefan willlen hebben, maar of dat Mr. Nash himself dat ook wil? Betwijfel ik :D

Frank
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

22-01-2004 11:09

Peter,

ook dat snap ik wel .. helaas wel ...

mvg
Stefan
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-01-2004 11:32

Stefan,
Ik had ook niet anders van je verwacht en die amerongen, alleen een hand als je ze eerst wast!!! :lol:

Groet,
Peter
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

22-01-2004 11:35

Ik geef die Nash nog rustig een hand hoor. Maar de mensen die daar naartoe gaan...

Tenslotte is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Berichten als Robert Raduta die € 90.000,- aan inkomsten heeft per week zonder extreme vaste lasten zetten elke ondernemer aan het denken.

Pas op het moment dat de vraag afneemt hebben de eigenaars/beheerders van betaalwateren een probleem.

Bart
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

22-01-2004 12:05

Die witte Vito is nu het logo van de mannen. Geem een een uurtje staat het op de site

1 en 1 = 2. Inderdaad.

http://www.karperstudiegroep.nl/PDF/INT ... RECORD.pdf

o ja en zijn producten hoef ik ook niet meer.

MVG

Klaas
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

22-01-2004 13:10

Beste Peter,

Toch ben ik het met Stefan eens. Ik denk dat het meneer Nash niet in de koude (Nash-)kleren gaat zitten, wanneer alle echte en rechtgeaarde karpervissers in engeland, maar ook europa ( en dat zijn er nogal wat) hem met de nek aan gaat kijken, of zelfs boycotten vanwege zijn bezigheden. Grote naam met veel zelfvertrouwen of niet.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Jan Gijtenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: 19-08-2003 02:00

22-01-2004 13:21

Hoi Aart,
Als je daar zo kotsmisselijk van word , snap ik niet dat je er nog een's
reclame voor gaat maken door er een link op te plaatsen .

Groetjes
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-01-2004 13:33

Bas,
zeker nog niet gevist / gesproken met engelsen en de cultuur die hier mee samen hangt? Ben ze al tegen gekomen op diverse plekken in frankrijk. Leuke gasten maar door de cultuur die er al heerst in engeland hebben deze even een iets andere visie als wij betreffende diverse zaken.

Als deze jongens horen wat wij hier betalen voor een visvergunning dan verslikken ze zich bijna is een lachertje namelijk.

Natuurlijk is er een groep zo als jij ze wilt noemen "rechtgeaarde karpervissers" maar deze zijn net zoals in dit koude kikkerlandje in de minderheid. Of de rest minder rechtgeaard is weet ik niet daar wil en kan ik niet over oordelen daar dit voor mij van meerdere feactoren afhankelijk is dan het wel/niet vissen op betaalwateren.
l
wat mij alleen begint te storen is het eeuwigdurende gezever hierover, ierdereen kent de gang van zaken er is een in mijn visie klein select genoodschap die zich hiermee bezig houden wat een prima zaak is.

Van de rest hoor ik alleen het ja mee eens verhaal, wil niet eens weten hoeveel hier ja zeggen maar achteraf wel op een betaalwater ziten.

En water betreft betaalwateren, hierover heb ik ook een mening en als ze deze wilt weten dan wil ik hier best eens met je van gedachten over wisselen maar dan wel op een normale wijze en het liefst in het echt.

Bij mij staan zaken namelijk niet altijd zo zwart/wit en leven in een utopie kan altijd nog.

Groetjes,
Peter
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

22-01-2004 14:01

:x Ik ga strax effe m'n AVATAR veranderen... denk dat ik er maar Never bij zet!!! :x

En als mijn engels enigzins verstaanbaar zou zijn zou ik het hem zeggen op de beurs in Genk... :x :x :x
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

22-01-2004 14:22

[quote="Bas Hofkens"]Beste Mensen,

Wat ik me nu meteen afvraag is, heeft hij nog niet genoeg geld verdiend, over de ruggen van hardwerkende karpervissers? Moet het nu ook nog over de (soms erg brede) ruggen van de karpers? Wat een geldlust zeg, en wat een grote PANNEKOEK dat zelf hij zich nu al gaat bezighouden met het verplaatsen van karpers. Rochelen in iemands gezien zal ik nooit doen, maar een schop onder zijn kont heeft hij wel een beetje verdiend.
[/quote]

Beste Bas,

Ik vindt je verwijzingen aan het adres van de Hr. Nash in deze op z'n minst twijfelachtig.
Hoe kun je deze in jouw ogen verachtenswaardige persoon dan in vredesnaam aan de ene kant een schop onder z'n Engelse ass willen geven maar 'm anderszijds wel het haast edele predikaat PANNEKOEK toeschrijven?????
En nog wel een grote ook!
Ik zie sowieso het denigrerende aan een PANNEKOEK niet geheel.
Wie is er niet gek op? Voedzaam, lekker, goed verteerbaar, luchtig, smeuig, warm aanbevolen, etc. etc.
Mits op de juiste geraffineerde wijze gepresenteerd natuurlijk
Okay, on topic maar weer!
Met aangesproken voelende groet,

J :evil: hn
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

22-01-2004 14:59

Beste John Pannekoek,

Ik wil eerst even duidelijk maken dat ik ook erg van pannekoeken houdt, als voedsel wel te verstaan. :lol: Die woordkeuze van pannekoek had net zo goed geitenbreier kunnen zijn. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen, hoor.

Trouwens je moet het met me eens zijn dat je er wat vraagtekens bij kunt zetten, waar hij nu mee bezig is?
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

22-01-2004 15:51

Bas,

Ik kan me moeilijk niet aangesproken voelen aangezien ik m'n hele leven met deze naam opgezadeld zit.
Zullen we het dan maar op een ongelukkige, en mij de laatste tijd TE vaak gebruikte woordkeuze houden waarmee men iets/iemand negatief in het daglicht pleegt te zetten!
Is het me overigens nog steeds niet duidelijk waarom een PANNEKOEK gelijk wordt getrokken met een flapdrol, nitwit, egoistisch typhusventje of zelfs een........en vergeef me, ik kan het bijna niet uit m'n bek krijgen... geitenbr.....!
Dat groffe ongenuanceerde heeft me nooit zo gelegen.

Wat de Hr. Nash betreft hoef ik m'n mening niet weer zonodig te uiten, iedereen die me een beetje kent weet hoe ik over dit soort praktijken denk.
Goed, genoeg gezeverd, verder met de discussie.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

22-01-2004 15:55

Gewoon een groot goor POFFERTJE,dat is wat die Nash is !!!
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

22-01-2004 16:05

Tsja John, dat jij je aangesproken voelt, daar kan ik niets aan doen. Het staat nu eenmaal in mijn vocabulair en gebruik het zo in mijn zinnen. Toen ik pas op dit board kwam dacht ik ook dat het een schuilnaam was. Absoluut niet lullig bedoelt, hoor. Iemand die Pijpers heet of poepjes zal ook meer aandacht krijgen dan de gemiddelde achternaam.

En wat betreft jou mening, die weet ik niet omdat ik jou niet persoonlijk ken.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

22-01-2004 16:17

Bas, kijk maar eens wat er onder de naam Pannekoek staat.

Peter, tot voor kort was het witvissen wat de klok sloeg in Engeland. Dat was een stuk cultuur 100 jaren witvissen om maar wat jaren te noemen. Mede door de Aalscholver is daar nu weinig van overgebleven. Karperen heeft die plaats in genomen om dan maar gelijk over cultuur te spreken gaat mij iets te ver.

Groetjes, Peter
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

22-01-2004 16:27

Beste Peter, met voculaire bedoel ik dat het in MIJN vocabulaire staat, oftewel dat IK het woord in dit VERBAND vaak gebruik. In het woordenboek staat "bep. platte koek". :lol:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens