karpervissen op het lac de Esparron

Plaats reactie
patrick panis
Berichten: 23
Lid geworden op: 08-03-2002 01:00
Locatie: Strijen

12-04-2002 12:58

Ok, je kan best vissen overdag vangen. 2 jaar geleden op Lac de Parentis-Biscarosse kreeg ik ook overdag runs.Aleen het vervelende was dat je zo ver uit de kant moest vissen. 'sNachts kwamen de vissen dichter bij de kant dus werd dat ook wat makkelijker. Maar ik weet de situatie op dat meer niet dus daarom vroeg ik het. En als ik die bedragen zie van de boetes, tja, dan vis ik toch liever zonder risico.
Pattrick Hams
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-05-2002 02:00
Locatie: Tubbergen

11-05-2002 14:38

Beste Patrick,

twee jaar geleden heb ik in de zomer een week op een camping gestaan aan het Lac de Esparron. Het is in feite een verbreding v/d rivier de Verdon. Daarom is het water echt berekoud (valt bijna niet in te zwemmen). Verder werd er door plaatselijken wel gevist maar niet op karper. Het meer is zeer diep. Verder heb ik wel vis, maar geen karper kunnen waarnemen tijdens mijn verblijf. Tot slot, uit de michlin-gids is eenvoudig op te maken hoe groot het meer is in vergelijking met het immens grote St. Croix.
Tip: als ik een meer uit zou zoeken om te gaan vissen in Frankrijk, zou ik niet voor d'Esparron kiezen.

Gr. Pattrick
patrick panis
Berichten: 23
Lid geworden op: 08-03-2002 01:00
Locatie: Strijen

12-05-2002 13:01

He pattrick, geld dat koude water dan ook niet voor St. Croix of weet je daar niks van? In ieder geval als dat inderdaad zo is dan zal ik toch uit moeten wijken naar St. Croix of een ander water in de buurt. In ieder geval bedankt.
Plaats reactie