Ik hou van de betaalwateren in Frankrijk !!

Gast

23-07-2003 15:54

Ik ga naar frankrijk om tevens lekker te camperen met mijn vrouw (kan dit moeilijk in Nederland doen aan een kanaal)

En mijn antwoord is JA. Ik leef met mijn eigen regels/waarden en normen. Zolang ik met mezelf in vrede kan leven is het goed.

Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat voor HEM goed is of niet.

mvg

Guus
(btw Guus is mijn naam..voor de onverlaat die hier aan twijfelde)
Gast

23-07-2003 15:55

Dit bericht was bedoeld voor Laurens
michiel lieverdink
Berichten: 19
Lid geworden op: 07-10-2002 02:00
Locatie: Eibergen
Contacteer:

23-07-2003 16:05

guus

die asociale groepen in amsterdam rotterdam enz. die vrouwen verkrachten , stelen , beroven, doden enz. leven ook volgens hun eigen normen en waarden en volgens mij is het goed als dat niet wordt toegestaan in dit land.

waarmee ik je niet met deze personen wil vergelijken maar wil zeggen dat alles volgens mij beter werkt volgens vaste gedragsregels en normen. dus niet ieder moet voor zich zelf uitmaken wat goed vvor hem is. ja wel als je er geen ander mee schaadt en daar wringt nou juist de schoen

anders ben je erg egoistisch bezig als je alleen aan jezelf denkt zolang het je zelf nmaar niet schaad.

groet michiel
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

23-07-2003 16:07

Ok, dat respecteer ik. Respect is de basis voor gezond discussieren toch?

Ik concludeer:

Jij wilt laten zien dat er ook goeie BTW zijn, dat je hier veilig wilt vissen en dat je het in feite niet erg vindt overgeplaatste vissen te belagen, zolang dit geen onnodig dierenleed veroorzaakt.

Ik wil laten zien dat er levende wezens commercieel worden uitgebuit. Ik geef hierom, leg hier emotie in en ben hier natuurlijk op tegen.

Verder laat deze discussie zien dat de mensen die hier posten natuurlijk een afspiegeling zijn van wat er in de karperwereld rondloopt.

Jammer genoeg bestaat er geen enkele norm, en de waarde die mensen toekennen aan karpers varieert inderdaad per individu. Het einde van alle BTW? De vraag bepaald het aanbod toch?

Ieder wordt op zijn eigen manier zalig en hiermee zou ik mijn bijdrage aan deze discussie willen afsluiten.

Veel succes nog op de betaalwateren Guus...

Groet,

Laurens
Willem Barnas

23-07-2003 16:12

Ja alsjeblieft,

Gooi hier een slot op Bertil en pleur de sleutel maar in een of ander industriewater...

Met vriendelijke groet,

Willem :cry:
Gast

23-07-2003 16:16

Laurens,

Ik ben geschrokken van het lage niveau van de "gemiddelde" karpervisser hier...(de uitzonderingen daar gelaten). Volgens mij werd er iemand een jaartje geleden door zijn hoofd geschoten omdat hij een uitgesproken eigen mening had....Als mensen hier beginnen over a-sociale groeperingen, verkrachters, etc. Is wat mij betreft een discussie hier "parels voor de zwijnen". Jammer hoor, door respect te tonen en naar elkaar te LUISTEREN kan zo'n forum best zijn waarde hebben. Helaas...de meeste horen thuis in een chatbox bij ILSE of zoiets....

Wat mij betreft einde discussie. Prive mogen de ECHT geinteresseerde mij altijd om mijn standpunt vragen en beleefd als ik ben krijgt iedereen een respectvol antwoord.

MVG

Guus
Gast

23-07-2003 16:17

Mijnheer Barnas...You rest my case!
(is engels by the way...)
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

23-07-2003 16:19

Willem,

Inderdaad gooi het slot er maar op! Tot het
weer uitbarst in geschel en gevloek of verwijten op elkaar! Er is denk al genoeg ge-
zegd over betaal wateren! En om steeds weer
een topic te openen over betaalwateren vind
ik niet echt tof, terwijl de huisregels dui-
delijk vermelden dat ze zich niet inlaten met
betaal wateren.....!

groetjes Benny
Gast

23-07-2003 16:24

Benny,

zie antwoord aan mijnheer Barnas.....
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

23-07-2003 16:29

Guss Fuuz

je soliciteerd er eerlijk gezegd wel naar hoor om 'onder handen te worden' genomen met zo'n plaatsing...

als er iemand alles over een kam scheert bent u het wel (ja ja; U ik hou het netjes) U scheert gerust de hele slechte en corrupte met de niet corrupte, want die zijn er ja niet corrupte betaalwateren, te herkennen aan grote hoeveelheden 'eerlijke' knollen, netjes gekocht bij een kwekerij. Of een bestaand meer met oude populatie die tot betaalwater wordt omgetoverd zoals la Poittevinierre.

Dan het gegooi met gewichten;

"Karpers met een flink 'gewicht' maken je nog geen 'gewichtige' karpervisser". Een knipoog naar een aantal karpergoeroe's die niet meer in de gaten hebben dat ze 'hun schoenen beter weer aan kunnen trekken': "Het is aan jezelf om je belangrijk te voelen, het is belangrijker jezelf te zijn."

RH
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

23-07-2003 16:35

"Karpers met een flink 'gewicht' maken je nog geen 'gewichtige' karpervisser". Een knipoog naar een aantal karpergoeroe's die niet meer in de gaten hebben dat ze 'hun schoenen beter weer aan kunnen trekken': "Het is aan jezelf om je belangrijk te voelen, het is belangrijker jezelf te zijn."

RH


Fantastisch ik kon het zelf absoluut niet beter verwoorden...

Nix meer aan toe te voegen
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

23-07-2003 16:35

Beste Guus,

Een discussie over betaalwateren kan zeker zeer zinnig zijn en mag ook op dit forum gevoerd worden, mits gevoerd met eerlijke argumenten en mits er geen gescheld komt.
Helaas is dat hier wel het geval en zullen wij deze topic moeten sluiten.

Ps ben jij echt Guus Fuzz of ben jij rene de lely, stuur me daar maar een PB over.

Bertil