hulp nodig met vakantie.?

Gebruikersavatar
Frans van Rooij
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-10-2010 18:50
Locatie: Eindhoven

04-11-2010 18:30

Hey jasper,

ik zal nog eens was tips geven.... :D
Frankrijk trips: Lac Du Heron - Du Lac des Vieilles Forges - Lac De Pannecière
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

04-11-2010 18:42

@ joachim bedankt maar heb al keertje erop gekeken maar staan niet echt campings op waar iets te doen is of waar in de buurt veel te zien en te doen is

@frans had het niet tegen jou hoor denk dat je zelf wel weet tegen wie ik het had..
btw bedankt voor je wel bruikbare reactie :wink:
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Sjonnie Hope
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-11-2010 11:45

09-11-2010 12:15

Wat een levenslessen hiero.

Ik word daar zo moe van. Mensen vanachter hun PC anderen een levensles geven. "En die jeugd van tegenwoordig!" Hoe oud moet je zijn om dit te zeggen. "Vroeger was alles beter". Zelfs mijn oma van 85 zegt dat niet. Die is tenminste in staat zaken in perspectief te zien.

Prima vraag hoor Jasper. Beetje jammer dat dit forum wordt overladen met mensen die slechts in staat zijn kritiek te geven om zichzelf op deze wijze beter te voelen, ofzoiets? Ik zou anders ook niet weten waarom ze op deze onzinnige wijze reageren.

T.a.v. je vraag: ik ga nooit naar campings met karperwater dus ik kan je niet helpen. Misschien dat anderen nog wel goede tips kunnen geven?

Succes
K. van den Herik

09-11-2010 18:26

goeie bijdrag sjonnie of wie je ook bent, sjappooo
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-11-2010 20:55

[quote="Sjonnie Hope"]Wat een levenslessen hiero.

Prima vraag hoor Jasper. Beetje jammer dat dit forum wordt overladen met mensen die slechts in staat zijn kritiek te geven om zichzelf op deze wijze beter te voelen, ofzoiets? Ik zou anders ook niet weten waarom ze op deze onzinnige wijze reageren.

:lol: :roll: :lol:

mijn naam is sander en ik kom uit :roll: :roll: :roll:
Sjonnie Hope
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-11-2010 11:45

10-11-2010 13:36

K. van den Herik schreef:gloeiende godverse kut...

In mijn tijd stapte je vrijdagnacht in de auto en kwam je na 3000 km op zondagavond thuis. FF wateren kijken. Meer dan een michelingids en een frans boekje waren er niet. Jij bent gloeiende te besodemieterd om een paar pagina's vol info door te worstelen? En dan nog commentaar geven als het niet naar je zin is?

Fijn in elkaar zakken zeker en ik hoop dat je verrot regent, tenzij je .... laat maar zal wel te groot zijn dat water... fijne dag en tot nooit


Dus bovenstaande is een goede bijdrage op de vraag of iemand een adresje weet van een camping met een leuk viswater erbij. Gloeiende godverse kut..., gloeiende te besodemieterd, inelkaar zakken en verrot regenen. Allemaal steekwoorden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de discussie/vraag???

En ook ik heb met regelmaat de auto gepakt om wateren te checken in Frankrijk, dus wat dat nou met de tijd te maken heeft... Misschien met de persoon zelf en met het feit dat tegenwoordig het prachtige medium genaamd internet bestaat dat mensen in staat stelt informatie uit te wisselen van achter de computer. Scheelt je weer 3000km aan benzine en een weekend vrije tijd.
Tot slot (en dan hou ik erover op): ik snap best wat er bedoeld wordt en ik ben het volledig met je/jullie eens dat de zoektocht naar een mooi karperwater in een onbekend land en de voldoening dat je een vis vangt op een "zelf ontdekt" water veel meer voldoening geeft dan een voorgekauwd stekkie naast de grote eik, tegenover het eilandje, tegen het riet.
Maar de vraag was duidelijk, de antwoorden niet.
K. van den Herik

10-11-2010 15:35

lees nu eens alles? Sjonnie... Lui dus...


viewforum.php?f=59http://www.karperwereld.nl/board/viewforum.php?f=59




denk je dat je helderziend bent..??
ik heb wel gekeken maar daar ben je snel klaar mee met die honderden/duizenden meertje en rieviertjes in frankrijk
maar ja als iemand jullie om een gunst vraagt is het zeike maar als ze zelf is iets willen weten en niks terug krijgen is het zeiken dus kom niet met dit soort onnodige reacties

K. van den Herik

11-11-2010 09:04

BTW:

Eigenlijk logisch dat de jeugd lui is, ze hoeven neit eens te trappen om hun fietslicht te laten branden...
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

11-11-2010 12:07

40 urig werkweekje beetje sporten en dan zeggen dat je het druk hebt ha ha ha

Wacht maar tot je later groot bent.

Je hebt een zorgeloos leven man.
Gebruikersavatar
R de Vries
Berichten: 156
Lid geworden op: 26-12-2006 12:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

11-11-2010 22:09

Best Herik,

Nog effe doorgaan en je hebt 4600 kwaliteitpostings achter je naam staan.

De vraagsteller is 16 een andere generatie als jij, een andere tijd waarin ie opgroeit.... je hoeft het niet eens te zijn met de wijze waarop de vraag gesteld wordt..... maar het is wel heel erg gemakkelijk om die jongen net boven zijn enkels af te zagen... en er zijn er altijd wel een paar die het daarna leuk vinden om ook nog effe boven het middenrif een stukje weg te zagen... kom op man, reageer na je eerste linkje dan niet meer, je reactie slaat echt nergens op...

Je lijkt wel een ouwe l.. vroeger was alles beter.....
K. van den Herik

12-11-2010 07:55

doet zeer he de waarheid?
ff in het algemeen:

Komt door de ouders, de 3e vakantie, 4e computer, beter was een beetje aandacht voor de kindjes.

Je kan al tellen, da's dan mooi alvast.

Vroeger was niet alles beter btw. Gelukkig niet.

Ik wil morgen vissen. Tips? Niet meer dan 25 km rondomhause. Een 30 moet ik zeker vangen een occasionele 50er wordt gewaardeerd. Graag

wat
waar
wanneer
waarmee
hoe
hoelaat
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

14-11-2010 07:30

K. van den Herik schreef:BTW:

Eigenlijk logisch dat de jeugd lui is, ze hoeven neit eens te trappen om hun fietslicht te laten branden...



:lol: