Lac Du Der, Hoeveel en waarom??

Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

19-01-2011 17:30

Ik heb een paar vragen, wie kan mij hier antwoord op geven:

Wat kost een vergunning om een dag of 5 tot 7 te dagvissen op du der 2011?
Komt hier nog een bootvergunning bij?
Wat zijn de campingmogelijkheden daar om te overnachten?

Bvd,

Gr. Lesley
©
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

20-01-2011 11:49

Ik zelf heb altijd een stek gereserveerd, maar ik ken wel mensen die, alleen dag vissen hebben gedaan met camping overnachtingen. Die zaten op de camping bij Braucourt, kostte iets van € 15 per dag, en ik denk dat de vergunning rond de € 140,- p/j kost dat is inclusief boot vergunning, dat zal namelijk niet veel anders zijn als voor de nachtvergunning. Maar je kunt gerust een emailtje sturen pecheauder@wanadoo.fr ze begrijpen daar heel goed Engels en met name Melanie.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Hans Vijn
Berichten: 15
Lid geworden op: 10-02-2011 19:00

10-02-2011 21:31

Welke stek ga je?

Op du der weet je nooit van te voren hoeveel je nodig gaat hebben... Soms ben je een week aan het voeren voordat er wat gebeurt.. maar soms begint het dezelfde avond al...

Ik zou voor boilies gaan met andere smaken dan standaard.. tijgernoten doen het ook erg goed
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

03-03-2011 10:29

Ik kreeg gisterenmiddag 2 dezelfde e-mails van Henri Jouvenaux de president van Lac du der.

Maar eerlijk gezegd snap ik niet veel van het enige wat ik begrijp is of ik ooit extra bij heb moeten betalen om daar te kunnen vissen, maar buiten om de vergunningen heb ik nooit extra hoeven te betalen, maar misschien dat er iemand is die dit beter begrijpt, en mij kan uit leggen wat hij precies bedoelt.

Afbeelding

Ik heb wel begrepen dat ik niet de enige ben die deze mail heeft gehad, want een maat van mij met wie daar ben geweest heeft deze mail ook dubbel gehad.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Tim van Wingerde
Berichten: 161
Lid geworden op: 10-12-2009 08:42

03-03-2011 12:08

Klinkt alsof ze iets van een oplichter rond hebben lopen ofzo, die ze op deze manier willen achterhalen.

Maar in jou geval is deze mail heel makkelijk en hoef je alleen maar NO terug te sturen ;)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

03-03-2011 12:18

Ik heb het volgende geantwoord

Cher Seigneur

Je ne sais pas trop ce que vous entendez. Mais si vous voulez dire, si jamais je quelque chose en plus en dehors de la location de l'emplacement et les permis ont dû payer ma réponse est non.

Avec amicale salut,

Jan Witter


Hoop dat dit een beetje goed is en dat het te begrijpen valt, het is namelijk vertaald via een vertaalcomputer.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...