huub engelen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
huub engelen
Berichten: 210
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: venlo
Contacteer:

13-08-2003 11:06

Geachte frankrijkgangers

Wie weet voor 2 karpervissers een camping waar we ook kunnen karpervissen voor een week.
Waar (in welk gebied maakt ons niet uit)is een plaats voor ons?

Gr. huub en ben
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

13-08-2003 11:16

Ik zal even het boekje Nachtvissen in Frankrijk er op naslaan.

Zijn aardig wat mogenlijkheden.

verder heb je een privé bericht.

Gr Vincent
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

13-08-2003 16:26

Huub ik heb op een leuk water gevist en ga er volgende week weer heen. Water is ongeveer 30 hectare groot. Het ligt beneden een berg. Heb er zelf gevist en gevangen tot in de 30 pond. Grootste schub 44 pond, maar volgens zeggen zitten er nog mooiere vissen (mooi in de zin van schitterende rijen en spiegels. Het is een Trekkers camping...ja wat versta je eronder. Er staan wat wooncaravans een lange graskant aan het water voor de tentjes, en 2 plaatsen voor een caravan aan het water. Het is niet ver ongeveer 500 km.

Ik heb professioneel mijn scanner gesloopt anders had ik je de foto's kunnen doormailen. Indien interesse kan ik je het adres geven. Bij nog meer interesse zou ik de foto's op een andere locatie kunnen inscannen voor je.

Ik hoor het wel.
Anders kun je ook even kijken op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.camping-frankrijk.nl/" target="_blank" class=bericht>http://www.camping-frankrijk.nl/</a><!-- BBCode auto-link end -->

je kunt zoeken per domaigne of op naam door bijv LAC in te voeren. 9 van de 10 die eruit komen zijn gebouwd aan een mooi meer.

succes ermee
_________________
Strakke lijnen,

jordy
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Plaats reactie