3 weken frankrijk komende zomer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Casper Heuver
Berichten: 103
Lid geworden op: 23-09-2012 17:37

09-12-2012 21:08

Beste mede/karper vissers ,

Komende zomer ga ik drie weken naar frankrijk (vriendin , ouders , schoonouders )

1 week mag ik een huis (villa) uitkiezen .

Natuurlijk wil ik daar gaan vissen .

Wordt mijn eerste keer in frankrijk .

Waar ik naar op zoek ben is :
een meer , plas hoeven niet de grootste vissen van frankrijk te zwemmen .
open baar water (geen betaalwater)
leuke plek om voor de rest van de familie ook nog wat te doen


Heb al meedere malen het forum rond gespit en staat genoeg informatie op maar misschien weet iemand wat leuks of tips .

Hoop graag op normale reacties :D

Vriendelijke visgroet ,

casper
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

11-01-2013 16:24

Casper,

Ik ben al ver vooruit aan het kijken voor 2014.... In 2013 gaan we ook weer naar Frankrijk. De plek hebben we al.
Ik zou kiezen voor
* een camping aan het water met mogelijkheden (familie) of
* een vrjstaand huisje met zwembad/bbq/mooie omgeving (doen wij ook), heeft de familie wat te doen
* de boel moet in de buurt van interessante plekken zijn (steden, marktjes, natuur, noem maar op wat je interesses zijn)
* het vis/zwemwater moet redelijk bereikbaar zijn (auto, lopend?)

Wij hebben gekozen voor zo'n huis met zwembad, als ik de hort op ben om te vissen voor een dagdeel,
dan heeft mijn vrouw met hond ook nog wat. Op internet vind je zat vakantiehuisjes voor een redelijke prijs, ook voor 6 personen.
Omdat wij de hond meenemen, is voor ons beperkt spullen meenemen noodzakelijk, en wordt het aanbod iets minder groot.
Jullie gaan met 6 personen, ook dat levert soms wat minder mogelijkheden op.

Dus: kijk op internet naar vakantiesites en gebruik daarnaast google earth voor het dichtsbijzijnde viswater.

Als je misschien wat specifieker aangeeft wat je zoekt, en waar, welk periode, heb ik misschien wel wat tips....

Grtz


Frenk
Gebruikersavatar
Wouter Willems
Berichten: 4
Lid geworden op: 13-01-2013 13:32
Locatie: Goirle

13-01-2013 14:23

Ik zou je vooral niet gek laten maken door al die mensen die je vertellen dat er alleen met gigantische hoeveelheden voer vis te vangen is in Frankrijk. Voor de rest zou ik genieten van de mooie omgeving en hoop ik dat je er een paar mooie vissen vangt!
Plaats reactie